لزوم هوشمندسازی سامانه زنان سرپرست خانوار

اقتصاد ایران: نخستین جلسه کارگروه سامانه فناوری اطلاعات درخصوص "هوشمندسازی سامانه زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران" درحاشیه بیست و یکمین نمایشگاه «زنان و تولید ملی» واقع در بوستان گفتگو برگزار شد و روند هوشمندسازی، نظارت و به روز رسانی سامانه مورد بررسی قرار گرفت.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بیست و یکمین نمایشگاه "زنان و تولید ملی" در بوستان گفتگو در حال برگزاری است. در حاشیه این نمایشگاه نخستین جلسه کارگروه تخصصی «سامانه و فناوری» با حضور معاون توانمندسازی اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران، کارشناس این اداره کل  و اعضای سازمان فناوری ارتباطات برگزار شد و مواردی همچون بررسی روند هوشمندسازی، نظارت بر سامانه و به‎روزرسانی آن مورد بررسی قرار گرفت.
همچنین مقررشد در سامانه جدید، گروه هدف که شامل زنان سرپرست خانوار و کم برخوردار هستند به این سامانه تا حدودی دسترسی داشته باشند تا از طریق این سامانه یکسری خدمات به صورت هوشمند به آنها ارائه شود. اطلاعات زنان سرپرست خانوار شامل محل زندگی، تعداد فرزندان، خدمات ارائه شده به آنها و نیازهایشان در این سامانه به ثبت رسیده است.

گفتنی است؛ مصوبه طرح جامع توانمندسازی زنان سرپرست خانوار مصوب شورای اسلامی شهر تهران مورخ بهمن ماه 1401 است که فعالیت این شورا سیاست گذاری در سطح کلان با هدف توانمند سازی زنان سرپرست خانوار در قسمت های مختلف شهرداری است که طی این مصوبه مسئولان و اعضای کارگروه مسائل را بررسی و به نتیجه می‌رسانند. یکی از بندهای این مصوبه تشکیل کارگروه‌های تخصصی بوده و فعالیت کارگروه های تخصصی ، نظارت بر اجرای مصوبه طرح جامع توانمندسازی زنان سرپرست خانوار است . در این کارگروه کارشناسان، نقطه نظرات خود را شرح می‌دهند و نتایج کسب شده را به شورای سیاست گذاری ارجاع خواهند داد تا شورای سیاست گذاری اهداف بعدی را مصوب کند.
لازم به توضیح است که در این شورا مصوب شده که 7 کارگروه تخصصی ایجاد شود که شامل کارگروه های سلامت، مشارکت ، رصد و پایش ، سامانه وفناوری ، مشاوره مددکاری و حمایت، آموزش و اشتغال پایدار هستند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ