حضور حضرت علی بن باقر(ع)در منطقه کاشان این شهر را «مکرم» کرده است

اقتصاد ایران: کاشان - امام جمعه کاشان گفت: حضور حضرت علی بن باقر(ع) در منطقه کاشان این شهر را «مکرم» کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی با اشاره به سابقه شرارت نظام استکبار بر علیه مردم ایران و جهان اسلام اظهار داشت: کتابی از یک جاسوس غربی منتشر شده است که در آن کتاب ذکر شده است که دین مبین اسلام ۲۳ نقطه قوت دارد.

وی با اشاره به اینکه در آن کتاب ذکر شده است برای نابودی اسلام باید این ۲۳ نقطه قوت اسلام را یکی یکی از مسلمانان بگیریم، ابراز داشت: یکی از این نقاط قوت وجود امامزادگان در اقصی نقاط ایران و دیگر نقاط جهان اسلام است.

امام جمعه کاشان با اشاره به اینکه امامزادگان مرکز ایمان هستند، تصریح کرد: چراکه مردم با عشق و علاقه که به پیامبر و خاندان اهل بیت علیهم السلام دارند خود را به مرقد امامزادگان می‌رسانند و اتصال روحی برقرار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن و نظام شرارت برای نابودی امامزادگان عزم جدی دارند، گفت: به همین دلیل در ابتدا نظام سلطه قبرستان بقیع را تخریب کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به وجود مرقد مطهر حضرت علی بن باقر (ع) در مشهد اردهال کاشان افزود: بصیرت مردم کاشان در سال ۱۱۳ هجری ستودنی است چرا که در دعوای بنی عباس و بنی امیه راه را گم نکردند و روش و منش اهل بیت را انتخاب کردند.

وی با اشاره به اعطای لقب «شهر مکرم» توسط رهبر معظم انقلاب به کاشان خاطرنشان کرد: اعطای این لقب را به نوعی به دلیل حضرت حضرت علی بن باقر (ع) در کاشان و فرزند بلافصل آن امام معصوم تفسیر کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ