ادعای جذاب «گاتزتا دلواسپرت» درباره مهدی طارمی

اقتصاد ایران: اینتر امشب به مصاف منچسترسیتی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا می رود و گفته می‌شود مهدی طارمی در ترکیب اولیه حضور خواهد داشت.

فوتبال ۳۶۰: مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران برای فصل جدید راهی اینترمیلان شده است. اینتر بازی‌های خود در لیگ قهرمانان اروپا را امشب آغاز می‌کند و در اولین گام باید به مصاف منچسترسیتی برود. روزنامه «گاتزتا دلواسپرت» ایتالیا گزارشی را منتشر کرده که به نکات جالبی در مورد ترکیب امشب اینتر در خط حمله اشاره داشته است.

مارتینس از استانداردهای خود به دور است
در گزارش این نشریه ایتالیایی آمده است که سیمونه اینزاگی امروز باید بالاخره در مورد بازیکنان هجومی تیمش تصمیم بگیرد و به این نکته اشاره داشته که لائوتارو مارتینس از استانداردهای خود به دور است. در ادامه آمده است که مارتینس این روز ها خطر زیادی روی دروازه حریف ایجاد نمی‌کند اما در مقابل مهدی طارمی بازیکن بسیار متعهد و اثربخشی در ترکیب تیم بوده است.

رابطه خوب مهدی و لیگ قهرمانان
در این گزارش مفصل به این نکته اشاره شده که مهدی بازی اول خود در رقابت های لیگ قهرمانان را در همین ورزشگاه اتحاد و مقابل منچسترسیتی انجام داده و از آن تقابل تحت عنوان عشق در نگاه اول یاد کرده است (رابطه احساسی طارمی و لیگ قهرمانان اروپا). در ادامه اشاره شده که مهدی طارمی جادوی لیگ قهرمانان را کشف کرده و در 26 بازی خود توانسته 10 گل به‌ثمر برساند که آمار بسیار خوبی به‌حساب می‌آید و به هر حال دور از ذهن نیست که مهاجم ایرانی جای مارتینس را بگیرد.

با این تفاسیر دور از ذهن نیست که مهدی طارمی از ابتدا مقابل منچسترسیتی به میدان برود. رسانه‌های ایتالیایی این روزها از مهدی طارمی به خوبی یاد می‌کنند و او را مهاجمی مناسب برای لیگ قهرمانان می‌دانند.

پ

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ