صهیونیست‌ها از نبرد مستقیم در میدان وحشت دارند

اقتصاد ایران: بررسی ابعاد عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در لبنان در کنار تلاش آمریکا برای ایجاد ائتلاف میان اوکراین و تروریست‌های سوریه از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: عملیات تروریستی روز گذشته رژیم صهیونیستی علیه لبنان که به منفجر شدن تعداد زیادی دستگاه پیام رسان در این کشور و زخمی شدن هزاران تن انجامید بار دیگر نشان داد که تل آویو از نبرد رو در رو وحشت دارد و به دنبال تضعیف طرف مقابل از طریق عملیات ترور و جنگ سایبری است؛ این در حالی است که به اذعان محافل صهیونیستی چنین عملیاتی نمی‌تواند حملات حزب الله علیه جبهه شمالی را متوقف کند.

صهیونیست‌ها از نبرد مستقیم در میدان وحشت دارند

روزنامه القدس العربی در خصوص لبنان نوشت: طی دوره اخیر شاهد لفاظی‌های مقامات رژیم صهیونیستی علیه لبنان و احتمال حمله به این کشور برای از بین بردن جنبش حزب الله هستیم. این در حالی است که رژیم صهیونیستی به تنهایی نمی‌تواند یک جنگ گسترده علیه لبنان به راه بیاندازد و آمریکا نیز در خصوص تبعات این جنگ هشدار داده است؛ کما اینکه تل آویو بدون مشارکت آمریکا نمی‌توانست به غزه حمله کند. باید به این نکته اشاره کنیم که حزب الله بسیار قدرتمندتر از حماس و نیروهای مقاومت فلسطین است و همین مسأله باعث می‌شود نتانیاهو بدون چراغ سبز آمریکا دست به حمله نزند.

صهیونیست‌ها از نبرد مستقیم در میدان وحشت دارند

روزنامه رأی الیوم درباره طوفان الاقصی نوشت: این یک نبرد سرنوشت ساز است که با مذاکرات دیپلماتیک و یا توافقنامه‌های دو جانبه به پایان نمی‌رسد. این نبرد باید با یک پیروزی قاطع برای آزادسازی فلسطین و بیرون راندن استعمارگران پایان یابد. ما شاهد یک درگیری جهانی هستیم که با حمایت‌های کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی شکل گرفته است. متأسفانه کشورهای عربی و برخی از ملت‌های عربی راه تسلیم و سکوت از روی ترس و طمع در پیش گرفته‌اند و حتی کوچک‌ترین واکنشی به نسل کشی وحشیانه در نوار غزه نشان نداده‌اند.

صهیونیست‌ها از نبرد مستقیم در میدان وحشت دارند

روزنامه لبنانی الاخبار در خصوص این کشور نوشت: طی چند دقیقه هزاران زخمی از عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در لبنان به بیمارستان‌های این کشور منتقل شدند و شمار زیادی از آنها تحت عمل‌های جراحی در نواحی چشم و شکم قرار گرفتند. عملیات خون رسانی به زخمی‌ها در بیمارستان‌های لبنان به خوبی انجام شد و حدود ۱۰۰ بیمارستان در این روند مشارکت داشتند. بررسی عملکرد بیمارستان‌های اطراف مناطق مورد هدف نشان می‌دهد بخش پزشکی در لبنان توانست از عهده مقابله با این بحران به خوبی برآید.

صهیونیست‌ها از نبرد مستقیم در میدان وحشت دارند

روزنامه سوری الثوره در خصوص لبنان نوشت: تاریخ تکرار می‌شود؛ فقط زمان و مکان متفاوت است اما ماهیت جنایات رژیم صهیونیستی همچنان ضدبشری باقی خواهد ماند. دیروز صبرا و شتیلا نماد نسل کشی رژیم صهیونیستی بود و امروز این اتفاق در سراسر نوار غزه می‌افتد. رژیم جنایتکار صهیونیستی زبانی جز زبان تروریسم و کشتار نمی فهمد و در منطق بیمار این رژیم نه کودکان، نه زنان، نه سالخوردگان و نه حتی درختان و سنگ‌ها در امان نیستند.

صهیونیست‌ها از نبرد مستقیم در میدان وحشت دارند

روزنامه سوری الوطن در خصوص اعزام کارشناسان اوکراینی به سوریه نوشت: اوکراین در حال ارسال محموله‌های پهپادی به تشکیلات تروریستی جبهه النصره در سوریه است تا در مقابل، از تروریست‌های این تشکیلات برای جنگ علیه روسیه استفاده کند. بر کسی پوشیده نیست که سرویس اطلاعات آمریکا به دنبال ایجاد ائتلاف میان تروریست‌های سوریه و کی‌یف در برابر مسکو است. ائتلاف با تروریست‌ها یکی از سیاست‌های پیشتاز و همیشگی آمریکا در تحولات جهان به شمار می‌رود. اوکراین به دنبال باز کردن جبهه دوم هزاران کیلومتر دورتر از این کشور برای هدف قرار دادن نیروهای روسیه است.

صهیونیست‌ها از نبرد مستقیم در میدان وحشت دارند

روزنامه المراقب العراقی در خصوص آمریکا به نقل از معین الکاظمی عضو کمیسیون مالی پارلمان عراق نوشت: عدم لغو تحریم‌های بانک‌های عراقی از سوی آمریکا به صورت تعمدی و آشکار انجام می‌شود و واشنگتن به دنبال تخریب و نابودی اقتصاد این کشور است. نه ضعفی در سیاست خارجه عراق وجود دارد و نه مشکلی در سیستم بانکی این کشور که بشود تحریم‌های آمریکا را توجیه کرد. این کشور مانند همیشه از ابزار تحریم به عنوان اهرم سیاسی علیه بغداد استفاده می‌کند.

صهیونیست‌ها از نبرد مستقیم در میدان وحشت دارند

روزنامه یمنی المسیره در خصوص لبنان نوشت: رژیم صهیونیستی همواره در طول تاریخ به دنبال فریب کاری و جنگ‌های سایبری علیه دشمنان خود بوده است و از جنگ در میدان نبرد و درگیری‌های مستقیم وحشت دارد و فرار می‌کند چرا که نتایج غیرقابل پیش بینی برای تل آویو به دنبال دارد. به همین دلیل باید به تکنولوژی‌های لازم برای شناسایی این فریب کاری‌ها دست پیدا کرد و توان داخلی برای شناسایی تهدیدات دشمن تقویت شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ