بزرگترین مزیت ایرانیان در دنیای امروز میراث فرهنگی است

اقتصاد ایران: وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: بزرگ‌ترین مزیت ما در دنیای امروز، میراث فرهنگی ما است.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بعدازظهر امروز، چهارشنبه بیست‌وهشتم شهریورماه، آیین تکریم و معارفه وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با حضور محمدرضا عارف؛ معاون اول رئیس‌جمهور، سید عزت‌الله ضرغامی؛ وزیر سابق، و جمعی از مدیران ارشد این وزارتخانه و مسئولان کشوری در سالن همایش حج و زیارت برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، سید عزت‌الله ضرغامی؛ وزیر سابق میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اظهار کرد: به همکاران خود در این وزارتخانه بابت انتخاب آقای صالحی امیری تبریک می‌گویم. ایشان چند ویژگی برجسته دارند؛ اخلاق‌مدار، متعامل و خلاق هستند. این‌ها ویژگی‌های بسیار ارزشمندی هستند، چرا که حوزه گردشگری فرابخشی است. علاوه بر این، آقای صالحی امیری مدیری توانمند و دلسوز است و در شرایط کنونی حضور ایشان در این وزارتخانه اهمیت زیادی دارد.

او ادامه داد: در دوره‌های گذشته، نگاه‌ها به این وزارتخانه به‌عنوان یک دستگاه درجه دو یا سه بود، اما با رویکرد مثبت شهید رئیسی، این وزارتخانه به دستگاهی درجه یک تبدیل شده است و انتخاب آقای صالحی امیری در چنین شرایطی بسیار حائز اهمیت است.

ضرغامی افزود: اطمینان دارم که حضور آقای صالحی امیری یک فرصت بزرگ است و با توجه به ظرفیت‌های ایشان، می‌تواند به رشد و توسعه این حوزه منجر شود.

وزیر سابق میراث‌فرهنگی و گردشگری ادامه داد: امروز با نیمی از کشورهای دنیا لغو روادید داریم، اما همچنان در حوزه گردشگری نیاز به تلاش بیشتری داریم تا جهشی بزرگ در این زمینه رخ دهد.

ضرغامی اضافه کرد: بنده برای آقای صالحی امیری و دولت ایشان آرزوی موفقیت و توفیق دارم.

وی در پایان صحبت‌های خود خطاب به رئیس‌جمهور گفت: ممکن است بسیاری از مردم کلیپ معروفی را در فضای مجازی دیده باشند که به زبان ترکی می‌گوید «گاز نده»، اما من امروز به رئیس‌جمهور کشورمان می‌گویم: هرجا که قرار نیست گاز بدهیم، در این حوزه و وزارتخانه گاز بدهید.

در ادامه، دکتر سید رضا صالحی امیری؛ وزیر جدید میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، ضمن تبریک میلاد حضرت رسول اکرم (ص)، امام جعفر صادق (ع) و فرا رسیدن هفته وحدت، اظهار کرد: حضور آقای عارف در دولت برای ما مایه دلگرمی است. ایشان با کوله‌باری از تجربه برای حل مشکلات مردم تلاش می‌کنند و من از ایشان قدردانی می‌کنم.

وی افزود: بزرگ‌ترین مزیت ما در دنیای امروز، میراث فرهنگی ما است.

 

ادامه دارد ...

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ