ترافیک سنگین و بارش باران در محورهای شمالی کشور

اقتصاد ایران: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک سنگین و بارش باران در محورهای شمالی کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای شمالی کشور گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس، مسیر جنوب به شمال حدفاصل پل زنگوله تا سیاه‌بیشه و همچنین در مسیر شمال به جنوب، حدفاصل میانک تا مکارود مشاهده می‌شود.

وی افزود: در آزادراه تهران - شمال، در مسیر جنوب به شمال و محدوده انتهای آزادراه، نیز ترافیک سنگینی برقرار است.

وی در ادامه اظهار داشت: محور هراز در هر دو مسیر رفت و برگشت با ترافیک سنگین همراه است، به ویژه در محدوده‌های سه‌راهی چلاو، کلرد، شنگلده و حدفاصل گزنک تا رینه. همچنین در محور فیروزکوه، مسیر جنوب به شمال و محدوده گیلاوند، ترافیک به‌شدت سنگین است.

سرهنگ شیرانی همچنین خاطرنشان کرد: آزادراه رشت - قزوین نیز در محدوده‌های پارک جنگلی سراوان و ورودی شهر رودبار با ترافیک سنگین مواجه است. وی افزود: در محور تهران - بومهن، حدفاصل سرخه‌حصار تا جاجرود، نیز ترافیک سنگین گزارش شده است.

وی تأکید کرد: محورهای شمالی کشور علاوه بر ترافیک سنگین، با بارش باران و مه‌گرفتگی در ارتفاعات روبرو هستند که می‌تواند بر شرایط رانندگی تأثیرگذار باشد و رانندگان باید با احتیاط بیشتری حرکت کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به وضعیت ترافیکی در آزادراه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک مشاهده می‌شود. وی افزود: آزادراه تهران – کرج نیز در محدوده شهرک جهان‌نما با ترافیک سنگین مواجه است.

وی همچنین اظهار داشت: در آزادراه تهران – قم، حدفاصل وهن‌آباد تا فرودگاه، ترافیک سنگینی وجود دارد و آزادراه تهران – ساوه نیز در حدفاصل احمدآباد مستوفی تا دهشاد با ترافیک نیمه‌سنگین همراه است.

سرهنگ شیرانی در خصوص وضعیت جوی نیز گفت: بارش باران در برخی از محورهای استان‌های گیلان، اردبیل، مازندران و گلستان گزارش شده است که می‌تواند بر شرایط رانندگی تأثیرگذار باشد.

وی تأکید کرد: رانندگان باید با دقت و احتیاط بیشتری در این محورها تردد کنند تا از بروز حوادث احتمالی جلوگیری شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ