اهدای ۵۰ دستگاه آمبولانس توسط خیرین سلامت در کشور

اقتصاد ایران: اراک- رییس سازمان اورژانس کشور از اهدای ۵۰ دستگاه آمبولانس توسط خیرین سلامت در کشور خبر داد و افزود: اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی در ارائه تمام خدمات حوزه سلامت، در کشور پیشگام است.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر میعادفر ظهر چهارشنبه در ادامه سفر یک روزه خود به اراک، در دیدار با کارکنان اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی، اظهار کرد: در ۲ سال اخیر اقدامات قابل توجهی در این حوزه رخ داده و کارنامه خیرین سلامت در حوزه اورژانس بسیار درخشان است و باید اذعان کرد که اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان اراک، اولین حوزه‌ای بود که مجمع خیرین آن فعال شد.

وی تاکید کرد: مجموعه فعالیت‌هایی که در حوزه اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی انجام می‌شود، در کل کشور پیشگام است و الگویی برای سایر اورژانس‌های پیش بیمارستانی به حساب می‌آید.

رئیس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه تاکنون ۵۰ دستگاه آمبولانس توسط خیرین نیک اندیش سلامت در کل کشور اهدا شده است، گفت: در استان مرکزی با تلاش مجموعه دانشگاه و همت خیرین دیگر هیچ پایگاه اورژانس کانکسی وجود ندارد.

میعادفر گفت: براساس تصمیمات اخذ شده به زودی با افتتاح یک مرکز بین المللی به منظور برگزاری المپیادها و مسابقات بین المللی فوریت پزشکی، شهرستان اراک در حوزه اورژانس به هاب منطقه تبدیل خواهد شد.

رئیس سازمان اورژانس ۱۱۵ کشور، فرسودگی آمبولانس، نداشتن همخوانی تعداد ورودی‌ها نسبت به خروجی را از جمله مشکلات سازمان اورژانس کشور دانست و تصریح کرد: با اخذ مجوزهای لازم استخدامی و تربیت دانشجوی فوریت‌های پزشکی، خوشبختانه از نظر تأمین نیرو مشکل خاصی نداریم اما در خصوص مدیریت بحران نیاز به حمایت ویژه‌تری در کشور داریم.

میعادفر با اشاره به اینکه ارائه خدمات به هنگام و با کیفیت به مصدومان، نقشی اساسی در حفظ جان و سلامت بیماران دارد، تاکید کرد: آمبولانس‌ها باید به لحاظ فنی و تجهیزاتی در شرایط مطلوبی باشند تا بتوانند خدمات مورد نیاز را به بهترین نحو به بیماران ارائه دهند و اورژانس استان مرکزی در این زمینه الگویی برای سایر اورژانس‌های کشور است.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: باید از تمام ظرفیت‌ها برای ارتقای سطح خدمات اورژانس پیش بیمارستانی در کشور استفاده شود چراکه اورژانس در خط مقدم خدمت رسانی به مردم باید در تمامی جنبه‌ها پیشگام باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ