۲۵۰ برنامه هفته دفاع مقدس در شهرستان مهر استان فارس اجرا می شود

اقتصاد ایران: مهر- فرمانده سپاه شهرستان مهر از اجرای ۲۵۰ برنامه فرهنگی، ورزشی، خدمت رسانی و اجتماعی هفته دفاع مقدس در شهرستان مهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ دوم پاسدار حسین بشارت‌نیا فرمانده سپاه شهرستان مهر ظهر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران گفت: در دفاع مقدس سربازان ایران اسلامی با ایستادگی و پیروزی بر متجاوز گران حزب بعث عراق ثابت کردند مرد ایمان، ایثار و از خود گذشتگی هستند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس برای دلباختگان انقلاب اسلامی فصل بی‌بدیلی از ایثار و مقاومت را به ارمغان آورد، ادامه داد: این انقلاب از دفاع مقدس تا امروز با رهبری امام خمینی (ره) و هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری که بیانیه گام دوم انقلاب آئینه تمام نمای آن است همچنان چراغ راه آزادگان جهان است که طوفان الاقصی، عملیات وعده صادق، تظاهرات جهانی علیه رژیم صهیونیستی و تشییع کم نظیر شهدا خدمت از نمونه‌های بارز آن است.

بشارت نیا با بیان اینکه مردم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران مفاهیم انقلاب اسلامی، ایثار و شهادت را به نسل جدید منتقل می‌کنند، افزود: هفته دفاع مقدس با شعار در راه فتح قله‌ایم و با اجرای برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، خدمت رسانی و اجتماعی در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان مهر برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان مهر با بیان اینکه ۲۵۰ برنامه جهت اجرا در هفته دفاع مقدس برنامه‌ریزی شده است، گفت: ۳۰ برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس از جمله یادواره شهدای پاسدار و ورزشکار و ۳۰ یادواره شهید خانگی، گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس در هر چهار بخش شهرستان به صورت مجزا، کارگاه‌های مهارت زندگی، برنامه پیام آوران کربلا ویژه تجلیل از دختران و مادران شهدا، جشن هفته وحدت، نواختن زنگ مقاومت همراه با روایتگری در مدارس، دیدار تصویری رزمندگان با مقام معظم رهبری، نمایش اقتدار گردان‌های رزم بسیج و اهدای ۴۰ سری جهیزیه به نوع عروسان با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) بخشی از این برنامه‌ها هستند.

بشارت نیا در پایان تصریح کرد: تمامی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در راستای اجلاسیه سرداران و ۱۶۶ شهید شهرستان مهر که از ۱۸ تا ۲۰ مهر برگزار خواهد شد، اجرا می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ