بیش از ۵۲ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان احداث شد

اقتصاد ایران: اصفهان-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان گفت: از سال گذشته تاکنون بیش از ۵۲ کیلومتر راه روستایی احداث و ۷۰۰ کیلومتر روکش آسفالت انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد دادخواه ظهر چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اصفهان به نقش محوری این استان در حمل و نقل کشور اشاره و اظهار کرد: استان اصفهان با ۱۲ هزار کیلومتر جاده به عنوان چهارراه ترانزیت کشور شناخته می‌شود و روزانه بالغ بر یک میلیون و سیصد هزار تردد در راه‌های اصلی و پرتردد این خطه انجام می‌شود.

وی افزود: در حوزه راهداری و ساخت راه‌های روستایی، اجرای پروژه‌های مورد مطالبه، در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان با بیان اینکه ارتقا ایمنی راه‌ها به منظور کاهش حوادث رانندگی و تلفات ناشی از آن از اولویت‌های اصلی این اداره کل است، افزود: برای ارتقا کیفی رویه آسفالت، قراردادی بالغ بر سه هزار میلیارد تومان برای پروژه‌های روکش آسفالت جاده‌ها منعقد شده است.

وی همچنین به فعالیت بیش از ۲۰ اکیپ آسفالت در سطح استان اشاره کرد و گفت: از سال گذشته تاکنون بیش از ۵۲ کیلومتر راه روستایی احداث و ۷۰۰ کیلومتر روکش آسفالت انجام شده است.

دادخواه با اشاره به اجرای ۴۰۰ پروژه فعال در استان گفت: توجه ویژه به اجرای پروژه‌های اولویت‌دار تمام شهرستان‌ها، امتیازی است که در سال گذشته سبب کسب رتبه برتر این اداره کل بین ۶۵ دستگاه استان شده است و در هفته دولت ،۲ هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان پروژه در استان اصفهان افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

وی افزود: استان اصفهان رتبه نخست حمل بار کشور با بیش از ۵۵ میلیون تن در سال و رتبه دوم جابه‌جایی مسافر درون و برون استانی با ۹ میلیون نفر را دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان افزایش بی‌رویه قیمت قطعات و لوازم و عدم تناسب هزینه و درآمد را از عمده مشکل رانندگان دانست و افزود: با وجود این چالش‌ها، ناوگان حمل و نقل بویژه در طرح اربعین حسینی، توانست بیش از چهار هزار دستگاه خودرو را برای جابه‌جایی زائران اصفهانی به مرزهای چهارگانه اختصاص دهد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ