رکورد تولید آسفالت در پایتخت شکسته شد

اقتصاد ایران: معاون شهردار تهران از عبور میزان تولید آسفالت از مرز یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن در ۶ ماه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی حق‌بین معاون شهردار تهران در بازدید از کارخانه آسفالت در شادآباد تهران ضمن تقدیر از زحمات بی‌دریغ کارکنان در حوزه تولید آسفالت گفت: نهضت تولید بیش از ۱.۵ میلیون تن آسفالت سال ۱۴۰۲ در شهرداری تهران، حاصل زحمات بی وقفه و هماهنگی تنگاتنگ و مستمر یک تیم توانمند بود.

وی در ادامه با اشاره به افزایش تولید آسفالت در ۶ ماه ابتدایی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزود: با وجود ثبت رکورد تولید آسفالت در سال گذشته، عبور میزان تولید از مرز یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن در ۶ ماه نخست سال جاری، حاصل زحمات بی‌وقفه همکاران بخش‌های صف و ستاد معاونت فنی و عمرانی بوده است. عملکردی که کارکنان کارخانجات آسفالت نقش مهمی در تحقق آن داشتند و فرصتی مغتنم برای قدردانی و حضور در میان شما بود.

معاون شهردار تهران رکوردشکنی آسفالت مرهون هماهنگی میدانی و مدیریت در بخش‌های مختلف معاونت فنی و عمرانی، تلاش سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، هماهنگی و انسجام در پیش بینی اعتبارات، تأمین منابع مالی و مواد اولیه، تقویت زیرساخت‌های تولید را از جمله خرید و بهینه‌سازی کارخانه‌های آسفالت و نظارت و مدیریت بر روند تولید و اجرای آسفالت برشمرد.

در بخش پایانی، معاون اجرایی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران و کارگران کارخانه‌های آسفالت، در فضایی صمیمانه، نقطه‌نظرات و پیشنهاداتی را در راستای بهبود عملکرد و موضوعات پرسنلی، به صورت مستقیم با معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران مطرح کردند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ