فراخوان مشمولان اعزامی مهرماه سال ۱۴۰۳

اقتصاد ایران: قزوین- معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قزوین از اعزام مشمولان درمهرماه سال جاری خبر داد و گفت: مشمولان باید یکم مهرماه در پایانه مسافربری قزوین حاضر شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ امید همتی مجد اظهار کرد: مشمولان وظیفه اعزامی مهر ماه سال جاری قبل از حضور در پایانه مسافربری استان برای اعزام به خدمت مقدس سربازی با مراجعه به مراکز تزریق واکسن کرونا ضمن انجام واکسیناسیون کارت تزریق واکسن را دریافت در زمان اعزام همراه داشته باشند همچنین نسبت به انجام معاینه سلامت غربالگری پیشگیری از بیماری کرونا درمرکز بهداشتی حضور یابند.

وی افزود: اصل مدارک مورد نیاز (برگ اعزام، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص متأهلین، پدر نظامی شاغل یا وابسته، گواهی فوت والدین، جانبازان و خانواده درجه یک شهداء و…) را همراه خود داشته باشند.

معاون وظیفه عمومی استان تصریح کرد: عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

سرهنگ همتی مجد خاطرنشان کرد: با توجه به اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند برای حفظ سلامت مشمولان، از حضور و استقرار برای بدرقه مشمولان در محل اعزام اکیداً خودداری نمایند. در صورتی که مشمولان داوطلب عزیمت شخصی و انفرادی به مرکز آموزش باشند، می توانند حداکثر ظرف ۲۴ ساعت شخصاً خود را به مراکز آموزش تعیین شده معرفی نمایند.

معاون وظیفه عمومی استان درپایان عنوان داشت: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال خبرسربازی در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ