مطالبه ضرغامی به زبان ترکی از پزشکیان

اقتصاد ایران: ضرغامی از رئیس جمهور و معاون اول رئیس جمهور در مراسم تکریم و معارفه وزیر میراث فرهنگی درخواستی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ساختمان حج و زیارت که معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی در بخشی از آن مستقر است، امروز میزبان برگزار کنندگان مراسم تکریم و معارفه وزیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری بود.

در این مراسم جمعی از فعالان سه حوزه کاری این وزارت به همراه محمدرضا عارف معاون اول رئیس جمهور در سالن همایش‌های حج و زیارت گردهم آمدند تا شاهد تکریم عزت الله ضرغامی به دلیل سه سال فعالیتش در این وزارتخانه و معارفه سید رضا صالحی امیری وزیر جدید باشند.

ضرغامی در این برنامه خطاب به صالحی امیری گفت: من صمیمانه به شما و همکارانم برای چندمین بار تبریک می گویم. او فردی متعامل است که برای این وزارتخانه بسیار مهم است.

وی خطاب به عارف هم گفت: این وزارتخانه فرابخشی است و باید با دستگاه‌های دیگر با آن همکاری جدی داشته باشند آقای صالحی امیری فرهنگی و با ظرفیت است در چنین شرایطی آمدن او برای وزارتخانه‌ای به این مهمی بسیار خوب است. در گذشته این وزارتخانه در حاشیه بوده ولی در دوره شهید رئیسی این نگاه تغییر کرد. الان شما وزارت تشکل‌ها را می‌بینید. این وزارت جایگاه ویژه ای پیدا کرده است و حضور آقای صالحی امیری فرصت ارزشمندی است.

وی به صالحی امیری گفت: علاقه مند هستم قولی به همکارانم بدهید ما خیلی کار داریم ده‌ها مقوله و تبصره و قانون در دولت گذشته به تصویب رسید دولت و شخص رئیس جمهور و معاون اول همکاری خوبی داشتند هر چه به دولت بردیم به تصویب رسید. ما وقتی می‌خواستیم لغو روادید با کشورهای دیگر کنیم هزاران افراد به آن گرفتند اولین مورد که لغو روادید با روسیه بود رد شد. به آقای امیرعبدالهیان گفتیم این طور نمی‌شود صحبت کردیم رئیس جمهور پشتیبانی کرد و امروز با نیمی از مردم دنیا لغو روادید داریم.

ضرغامی خطاب به متولیان در وزارت میراث فرهنگی گفت: هر چه خواستید به دولت ببرید آقای دکتر عارف مدافع شما خواهد بود.

وی مطایبه‌ای هم از رئیس جمهور داشت و گفت: ما در خانه ما زبان رسمی ترکی است مطایباتی به زبان ترکی در فضای مجازی هست که می‌گویند گاز نده (گازورمه) من به آقای پزشکیان عکس آن را می گویم هر کجا گازورمه است اینجا آقای پزشکیان شما گاز ور.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ