محدوده مدارس سنندج در آستانه بازگشایی مدارس ایمن سازی شد

اقتصاد ایران: سنندج_رییس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری سنندج گفت: محدوده مدارس و دانشگاه‌های سنندج در آستانه بازگشایی مدارس ایمن سازی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر جمشیدنژاد پیش از ظهر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: ایمن‌سازی محدوده مدارس و دانشگاه‌ها در راستای استقبال از مهر در سنندج عملیاتی شد.

وی گفت: هرساله در آستانه بازگشایی مدارس و در راستای طرح استقبال از مهر، اقداماتی به منظور ایمن سازی، کاهش و روانسازی ترافیک در خیابان‌های منتهی به مدارس انجام می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری تصریح کرد: ایمن سازی معابر اصلی در محل تردد دانش آموزان و کاهش تصادفات مهم‌ترین هدف اجرای این طرح است.

وی گفت: در همین راستا ۵۰۰ متر مربع اجرای خط کش دو جزئی گذرگاه عابر پیاده، ۲۰۰ متر مربع رنگ‌آمیزی سرعت‌گاه‌ها در محدوده مدارس و مراکز آموزشی، انجام عملیات سرعتگاه آسفالتی در محدوده ۱۳ مدرسه و مرکز آموزشی، نصب و تکمیل ۵۰ مورد تابلو علائم مدارس و نصب ۳۱ مورد تجهیزات ترافیکی در سطح شهر انجام شده است.

جمشیدنژاد عنوان کرد: شست و شوی و رنگ‌آمیزی خطوط عابر پیاده و سرعت‌گاه‌ها در ۶۵ نقطه سطح شهر، رنگ آمیزی سرعتگاه‌های سطح شهر، ترمیم، بازسازی چراغ‌های راهنمایی و تجهیزات ترافیکی از دیگر اقدامات شهرداری سنندج در آستانه سال تحصیلی جدید است.

وی بیان کرد: شهروندان برای تردد آسان و انتقال بی‌دردسر فرزندان به مدارس از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند و اگر فاصله مدرسه تا خانه کوتاه است، پیاده روی کنند و حتی‌الامکان از پارک دوبل خودرو در حاشیه مسیر منتهی به مدارس خودداری کنند.

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی حمل و نقل شهرداری سنندج بیان کرد: استفاده از سرویس مدرسه هم بهترین راهکار در کاهش ترافیک است همچنین حتماً در هنگام عبور از معابر اصلی، استفاده از پل هوایی و خودداری از بیرون آوردن دست و سر از ماشین را برای ثبت خاطرات خوش و پرهیز از وقوع اتفاقات ناگوار در نظر داشته باشند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ