سیاست را نباید وارد حوزه «خدمت» کرد

اقتصاد ایران: معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه باید از همه گذشتگان خود در حوزه مدیریت شهری قدردانی کنیم، گفت: نباید در حوزه خدمت، سیاست را وارد کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین نظری در آئین بهره‌برداری از ۵۷ پروژه شهری شهرداری منطقه ۹ تهران در قالب پویش افتخار گفت: پویش امید و افتخار امروز به یکصد و چهل و سومین مورد بهره‌برداری در سطح شهر تهران رسیده است که طی آن ۵۷ پروژه با اعتبار ۱۳۰ میلیارد تومان را در منطقه ۹ به بهره‌برداری می‌رسانیم.

وی افزود: بی‌تردید پویایی یک مجموعه ابتدا به داشتن یک برنامه کار و تحقق پروژه‌ها نیازمند است و از سوی دیگر برای داشتن برنامه و اجرای آن اعتبار مالی نیاز است که به تبع آن باید انضباط مالی برقرار شود. در ششمین دوره مدیریت شهری با حمایت شورا، مدیریت شهری توانست با ایجاد خزانه واحد انضباط مالی را محقق کند.

وی ادامه داد: هنگامی که حساب و کتاب شهرداری شفاف شد در نتیجه آن تحقق پروژه‌ها را در قالب همین پویش‌های امید و افتخار شاهد شدیم. کاری که برنامه دارد قطعاً با تلاش همه پرسنل می‌تواند به نتیجه برسد. بر همین اساس است که در منطقه ۹ تا پایان سال ۲۰۰ پروژه دیگر نیز برای افتتاح آماده می‌شود و این یعنی برنامه‌ریزی و تلاش شبانه‌روزی برای اجرای برنامه‌هاست

معاون خدمات شهری شهرداری تهران تاکید کرد: در گذشته شهرداران متعددی آمده‌اند و از این پس نیز شهرداران بسیاری خواهند آمد و این مسیر ادامه خواهد داشت. هر کسی در دوره خود به اندازه فکر خود تلاش و خدمت می‌کند. لذا باید تقدیر و تشکر از همه گذشتگان خود داشته باشیم. نباید در حوزه خدمت، سیاست را وارد کنیم

نظری در خاتمه ضمن تاکید بر اینکه پویش‌های امید و افتخار از این پس نیز ادامه خواهد داشت و علاوه بر افتتاح پروژه‌ها در حوزه تسویه بدهی‌ها نیز گام‌های بسیار بزرگی برداشته شده است، اظهار کرد: بخش بزرگی از بدهی‌های شهرداری شفاف و در نتیجه آن بخشی از بدهی‌ها پرداخت شده، برخی در حال مذاکره است و به زودی پرداخت خواهد شد. علاوه بر این حقوق و پشتیبانی‌های پرسنل نیز به موقع انجام شد تا پرسنلی که شبانه‌روزی تلاش می‌کند دغدغه معیشت نداشته باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ