سه عاملی که باعث پیروزی استقلال شد/ خاطره تلخ از حریف بعدی آبی‌ها

اقتصاد ایران: کارشناس فوتبال با بیان این که استقلال با پشت سر گذاشتن روزهای سخت توانست اولین دیدار خود در لیگ نخبگان را با پیروزی پشت سر بگذارد گفت: سه عامل باعث موفقیت این تیم برابر الغرافه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال که برای حضور در اولین دیدار لیگ نخبگان فوتبال آسیا با مشکلات پرتعدادی از جمله احتمال تغییر سرمربی و نداشتن ورزشگاه استاندارید برای میزبانی از الغرافه مواجه بود، در نهایت موفق شد با سه گل حریف خود را شکست دهد و گام اول را محکم بردارد.

حسن روشن بازیکن پیشین استقلال و تیم ملی فوتبال ایران در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص پیروزی سه بر صفر استقلال برابر حریف قطری گفت: تبریک می‌گویم به هواداران استقلال که تیم محبوبشان در لیگ نخبگان اولین بازی را با برد به پایان رساند و توانست گام اول را محکم بردارد و نشان دهد که استقلال همیشه در آسیا نتایج خوبی گرفته و بی دلیل نیست که دو قهرمانی را بدست آورده است.

استقلال به سه دلیل برنده شد

کارشناس فوتبال سه علت اساسی را عامل موفقیت استقلال دانست و گفت : به اعتقاد من استقلال عملکرد موفقی داشت که دلایل آن کاملا مشخص است. اول بازگشت آرامش به اردوی استقلال بود که تا چند روز پیش آبستن حوادت بود و هر روز شاهد اتفاقات جدیدی بودیم. در روزهای گذشته تمرکز از مجموعه تیم رفته بود و همه خبرهای عجیبی را می شنیدند. از آمدن ساپینتو و استراماچونی تا برکناری نکونام که خوشبختانه نکونام ماندگار شد و استقلال رنگ آرامش را به خود دید.

سه عاملی که باعث پیروزی استقلال شد/ خاطره تلخ از حریف بعدی آبی‌ها

تغییر سیستم دفاعی

این پیشکسوت ادامه داد: دومین علت تغییر در سیستم دفاعی تیم بود. استقلال مقابل الغرافه از سه مدافع استفاده کرد و موفق هم بود نکونام سال گذشته هم در سه هفته اول همانند امسال مشکل دفاعی داشت که بعد از آن تیم بهتر و بهتر شد و صاحب بهترین خط دفاع هم شد. با توجه به نفراتی که استقلال در خط دفاع دارد می تواند با همین روش پیش برود و بطور حتم موفق هم خواهد شد.

سومین عامل موفقیت

وی در ادامه به سومین علت اصلی موفقیت استقلال اشاره کرد و خاطرنشان کرد: یکدلی و صمیمیت در هر مجموعه ای می تواند ضامن موفقیت باشد که استقلال مدتی بود از آن دور شده بود. صمیمیت در مجموعه تیم و هماهنگی بین کادر مدیریتی و کادر فنی و بازیکنان باعث پیروزی استقلال شد. ضمن اینکه نباید از حمایت هواداران هم به راحتی بگذریم آنها هم نقش تعیین کننده ای داشته و خواهند داشت و وقتی که یک مجموعه بزرگ با هم یک دل باشند می توانند کارهای غیر قابل باور هم انجام دهند.

رضاییان بدون حاشیه و در خدمت تیم است

روشن در خصوص عملکرد بازیکنان استقلال گفت: همه بازی خوبی انجام دادند اما چند بازیکن نشان دادند که تجربه روزهای سخت را دارند و می توانند گره بازی را باز کنند. رامین رضاییان عملکرد خوبی در استقلال دارد. او بدون حاشیه و در خدمت تیم است و تمام تمرکزش را برای موفقیت استقلال گذاشته. یک گل و یک پاس گل نشان از کیفیت بالای این بازیکن دارد. البته بلانکو و آندونگ هم فوق‌العاده بودند اما در مجموع استقلال مقتدرانه بازی کرد و این پیروزی شرایط روحی و روانی تیم را بالا برد تا خودرا برای شروع لیگ آماده کنند.

سه عاملی که باعث پیروزی استقلال شد/ خاطره تلخ از حریف بعدی آبی‌ها

نساجی دردسر ساز نشود

کارشناس فوتبال در خصوص دیدار هفته پنجم استقلال برابر نساجی مازندران گفت: سال گذشته تساوی برابر نساجی قهرمانی را از استقلال گرفت و آبی ها تجربه تلخی از این تیم دارند. نساجی با ابهامی همیشه مقابل استقلال با تمام توان بازی کرده و با توجه به برد استقلال برابر الغرافه شکست نساجی دور از دسترس نیست به شرط آنکه مهاجمان از فرصت هایی که بدست می آید استفاده کنند. مقابل الغرافه قطر چند موقعیت را براحتی از دست دادیم و دیگر نباید چنین اتفاقی تکرار شود .پیروزی برابر نساجی می تواند تیم را با روحیه خوب آماده دربی کند تا بتواند از رقابت سنتی سربلند بیرون بیاید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ