تمهیدات ترافیکی ویژه جشن میلاد پیامبر و امام جعفر صادق

اقتصاد ایران: معاون عملیات پلیس راهور پایتخت تمهیدات ترافیکی ویژه جشن میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع) را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احسان مؤمنی، در خصوص تمهیدات ویژه ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ به مناسبت جشن میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، گفت: به این مناسبت مراسمی در روز جمعه ساعت ۱۷ در میدان ولیعصر (عج) خواهیم داشت و تمهیدات ترافیکی خاصی را نیز برای روان سازی ترافیک در این محدوده پیش بینی کرده‌ایم.

این مقام انتظامی عنوان داشت: از ساعت ۱۲ ظهر ممنوعیت توقف در میدان ولیعصر (عج) و طول خیابان کریمخان و از ساعت ۳ بعد از ظهر ممنوعیت تردد به سمت میدان ولیعصر (عج) را خواهیم داشت.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: به این صورت که از محدوده جنوب و از خیابان طالقانی به سمت میدان ولیعصر (عج) ممنوعیت تردد داریم. شهروندان می‌توانند از خیابان طالقانی استفاده نمایند و تردد کنند.

سرهنگ مؤمنی افزود: همچنین از محدوده شرق از خیابان مفتح به سمت میدان ولیعصر (عج) ممنوعیت تردد خواهیم داشت و شهروندان می‌توانند از میدان هفتم تیر، مفتح به سمت جنوب تردد کنند.

وی گفت: از سمت شمال یک تقاطع مانده به خیابان کریمخان نیز ممنوعیت تردد و توقف را خواهیم داشت و هیچ وسیله‌ای اجازه تردد به سمت خیابان کریمخان و میدان ولیعصر (عج) را نخواهد داشت.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: همچنین از سمت غرب نیز از خیابان فلسطین به سمت میدان ولیعصر (عج) ممنوعیت تردد اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: از ساعت ۳ بعد از ظهر که این ممنوعیت را به سمت میدان ولیعصر (عج) و خیابان کریمخان اجرا کنیم هیچ وسیله‌ای اجازه تردد نخواهد داشت و حتی از تردد موتورسیکلت‌ها نیز به سمت معابر اعلامی ممانعت به عمل خواهد آمد.

سرهنگ مؤمنی افزود: شهروندان می‌توانند از خیابان فلسطین، بلوار کشاورز، خیابان‌های عمود به بلوار کشاورز، خیابان فاطمی، خیابان مطهری، خیابان مفتح، خیابان انقلاب و خیابان انقلاب وسایل نقلیه شخصی خود را به صورت منظم و بدون توقف دوبله پارک کنند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: همچنین اگر جمعیت بیشتری را داشته باشیم و مراسم گسترده‌تر بشود حلقه دوم تردد را به مرحله اجرا در می‌آوریم که از شرق خیابان مفتح، از شمال خیابان فاطمی و خیابان مطهری به سمت میدان ولیعصر (عج)، از غرب خیابان کارگر و از جنوب خیابان انقلاب به سمت شمال ممنوعیت تردد خواهیم داشت.

وی افزود: برای اتوبوس‌های شرکت واحد نیز محل‌های پارک در خیابان طالقانی حدفاصل قدس تا میدان فلسطین و همچنین در خیابان طالقانی حد فاصل خیابان ولیعصر (عج) تا خیابان شریعتی، خیابان حافظ بعد از کریمخان، خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان میرزای شیرازی و خیابان قرنی در نظر گرفته شده است.

سرهنگ مؤمنی: مردم عزیزی هم که می‌خواهند در این مراسم شرکت نمایند می‌توانند از حمل و نقل عمومی مانند مترو که در ضلع جنوبی میدان ولیعصر (عج)، تقاطع ولیعصر (عج) انقلاب، میدان هفتم تیر، میدان ولیعصر (عج) و تقاطع ولیعصر (عج) – فاطمی وجود دارد استفاده کنند.

وی گفت: اتوبوس‌های شرکت واحد نیز آماده خدمت رسانی در این روز هستند و می‌توانند مردم را به سمت میدان ولیعصر (عج) انتقال می‌دهند و همچنین بعد از مراسم نیز در محل‌های اعلام شده اتوبوس‌ها مستقر هستند و مردم را به مقاصد خود می‌رسانند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ