ورود تمام مدیران استانی تهران به خطوط ویژه ممنوع شد

اقتصاد ایران: دبیر شورای ترافیک استانداری تهران گفت: با هماهنگی که در اوایل جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان صورت گرفت، موقتاً ورود تمام مدیران استانی به خطوط ویژه ممنوع شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوالفضل دربانی دبیر شورای ترافیک استانداری تهران گفت: با هماهنگی که در اوایل جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان صورت گرفت، موقتاً ورود تمام مدیران استانی شورای اداری استان تهران به خطوط ویژه ممنوع شد.

وی در پاسخ به سوال مجری مبنی بر اینکه فقط توجیه شأن کنید اگر سربازی جلوی شأن را گرفت ناراحت نشوند، گفت: در ابتدا باید از خودمان شروع کنیم. مدیران نیز باید در ترافیک بماند تا درک کنند. در همین راستا هماهنگی لازم با پلیس راهبر نیز صورت گرفت است که در صورت عدم رعایت، اسامی این مدیران جهت تذکر اعلام می‌شود.

قیمت‌های ۱۲ تا ۳۰ میلیونی سرویس مدارس

دبیر شورای ترافیک استانداری تهران با بیان اینکه ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان نرخ پایه سرویس مدارس است، گفت: توجه به مسافت دانش آموز اگر با شیب بالای ۵ درصد همراه باشد نرخ سرویس مدرسه؛ حداقل ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و حداکثر ۱۶ میلیون تومان خواهد بود اما متأسفانه گاهاً در بازار ثانویه نرخ‌ها تا ۳۰ میلیون تومان نیز اعلام می‌شود.

آماری جالب از سهم وسایل نقلیه در ترافیک

مهدی گلشنی مدیرکل حمل و نقل عمومی شهرداری تهران نیز درباره حاضر سهم انواع وسایل نقلیه در جابجایی شهروندان، گفت: در حال حاضر متأسفانه ۴۷ درصد حمل و نقل در تهران با خودروهای شخصی و ۲۰ درصد با وسایل حمل و نقل عمومی (اتوبوس و مترو)، ۱۸ درصد تاکسی و ۶ درصد موتور سیکلت نقش دارند.

وی ادامه داد: این نشان می‌دهد که نیمی از افراد برای تردد از خودروهای شخصی خودشان استفاده می‌کنند؛ طبیعتاً تکلیف ما به عنوان مسئول شهری تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی است اما حتماً باید ترویج فرهنگ استفاده کمتر از خودرو یا سیستم‌های هم‌پیمایی صورت گیرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ