کشف احشام فاقد مجوز در شهرستان نهبندان

اقتصاد ایران: بیرجند- فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از کشف ۳۶ راس احشام قاچاق و فاقد مجوز دامپزشکی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین عرب ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و احشام، مأموران انتظامی یگان امداد شهرستان نهبندان هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به ۳ دستگاه سواری پژو پارس مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، تعداد ۳۶ رأس گوسفند قاچاق که فاقد هرگونه مجوز دامپزشکی بود را کشف کردند که بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی احشام کشف شده بالغ بر ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان افزود: مأموران در این رابطه ۳ دستگاه خودرو توقیف و ۳ نفر متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ عرب از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق کالا و احشام، موضوع را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

کشف موتورسیکلت سرقتی در فردوس

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس هم از کشف یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی که در تهران سرقت شده بود، خبر داد.

سرهنگ فاضل مریمی در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان فردوس اخباری مبنی بر نگهداری موتورسیکلت آپاچی سرقتی در منزلی واقع در این شهرستان دریافت کردند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران انتظامی پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از منزل یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی را کشف و در استعلام اولیه مشخص شد موتورسیکلت سابقه سرقت از شهر تهران را دارد که متهم آن نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس بیان داشت: متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ مریمی بی‌توجهی به هشدارهای پلیس و عدم استفاده از تجهیزات بازدارنده را از مهمترین علل بسترساز وقوع سرقت قلمداد کرد و از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ