رنگرز: گرایی در جهانی آلبانی روی تشک خواهد رفت

اقتصاد ایران: سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی از حضور محمدرضا گرایی در ترکیب تیم ملی در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی در آلبانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم افتتاح اماکن جدید فدراسیون کشتی و تجلیل از مدال‌آوران کشتی در رقابت‌های جهانی و المپیک برگزار شد. حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص برگزاری این مراسم اظهار کرد: قطعاً برگزاری چنین مراسم‌هایی می‌تواند در بهبود انگیزه قهرمانان و مدال‌آوری آنها مؤثر واقع شود.

وی در مورد احتمال تغییرات در کادر فنی کشتی فرنگی هم گفت: نزدیک به دو سال قهرمانان و مربیان خوب و همکاران عزیز ما تلاش بسیار ارزشمند و مؤثری داشتند. طبیعتاً یک زمانی را باید این عزیزان به امور بر زمین مانده خود اختصاص دهند. مربیان دیگری حضور دارند آقای ده مولایی که سال گذشته در چهار رده سنی شاگرد ملی پوش داشتند. آقای حمزه ارقش، سعید اسماعیلی، مهدی علیزاده و صفرزاده هم از جمله مربیان سازنده ما هستند که به جمع همکاران ما اضافه شدند. همه این عزیزان سرمایه‌های ما هستند و تلاش می‌کنیم از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در ادامه خاطر نشان کرد: دانیال سهرابی هم با توجه به نظر کمیسیون داوران و در راستای استفاده از همه ظرفیت‌ها فنی در کنار تیم ملی حضور خواهد داشت. رضا گرایی در ترکیب تیم بزرگسالان ما به امید خدا در رقابت‌های اوزان غیر المپیک ما که مسابقات آلبانی می‌شود حاضر خواهد بود. ما سی‌ام احتمالاً این مسابقات را خواهیم داشت. سه اردوی مقطعی دیگر را شروع خواهیم کرد تا رقابت‌های قهرمانی امیدهای جهان که ۲۷ مهر تیم اعزام خواهد شد.

رنگرز در پایان گفت: ابتدا رقابت‌های امیدهای جهان را داریم و سپس به پیوست آن رقابت‌های قهرمانی اوزان؛ با هماهنگی فدراسیون کشتی آقای دبیر و با نگاه به المپیک ۲۰۲۸، بخشی از اولویت‌هایمان را تغییر دهیم از جمله اولویت قهرمانی در امیدهای جهان.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ