تحول در منطقه ۱۰ تهران با اجرای طرح الگوی خدمت

اقتصاد ایران: شهردار منطقه۱۰ تهران از اتمام عملیات عمرانی طرح الگوی خدمت در ۴ محور خیابان های جمهوری اسلامی، آذربایجان، رودکی و شهید عرب با پیشرفت فیزیکی صد درصدی تا پایان نیمه اول سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی اخ الصنایع شهردار منطقه ۱۰ تهران گفت: اجرای طرح الگوی خدمت در سطح منطقه در ۴ محور خیابان‌های جمهوری اسلامی، رودکی، آذربایجان و شهید عرب با عملیات‌های تعریف شده در قالب پیاده راه سازی، روکش مکانیزه و دستی آسفالت، مرمت کانیو و.. در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۳ انجام شد.

شهردار منطقه ۱۰ در تشریح این اقدامات اظهار داشت: اجرای طرح الگوی خدمت در خیابان شهید عرب، با عملیات و با برآورد مالی ۲۴ میلیارد ریال، محور خیابان رودکی با اجرای ۱۰ عملیات و با برآورد ۴۷ میلیارد ریال، محور جمهوری اسلامی با اجرای ۴ عملیات و برآورد مالی ۲۶ میلیارد ریال و محور آذربایجان با اجرای ۱۳ عملیات و با برآورد مالی ۴۲ میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصدی در منطقه اجرا شده است‌.

وی در ادامه جزئیات اقدامات انجام شده را چنین بیان کرد: طول اجرای پیاده راه سازی در ۴ محور به طول ۳ هزار و چهارصد و پنجاه متر مربع اجرای عملیات روکش مکانیزه آسفالت ۱۰۸۷ تن و اجرای عملیات روکش دستی آسفالت ۱۰۰۰ متر مربع بوده است و با توجه به افزایش ایمنی در تردد شهروندان و ادامه اجرای نهضت آسفالت، این عملیات در تمامی نقاط منطقه تداوم خواهد داشت.

مهدی اخ الصنایع گفت: عملیات عمرانی در خصوص جمع‌آوری شبکه آب‌های سطحی، با بهسازی و مرمت کانیو ها، تبدیل نهر به کانیو و اجرای نهر عرضی در چهار محور با متراژ ۴۱۵ متر طول و همچنین ۱۰۰ عدد همسطح سازی و حذف دریچه با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصدی انجام شده است که احداث و مرمت ۷ هزار متر کانیو در ۶ ماهه دوم سال در حال برنامه‌ریزی است.

شهردار منطقه ۱۰ تاکید کرد: پس از تکمیل مناسب سازی و بهسازی پیاده راه‌ها در این چهار محور با هدف افزایش امنیت در عبور و مرور شهروندان، بهسازی دیگر معابرهای سطح منطقه نیز در دست اجرا قرار دارد.

وی در پایان با اشاره به تأثیر اجرای طرح الگوی خدمت در منطقه ۱۰ بیان کرد: با اجرای این طرح شاهد تحولی عظیم و چشمگیر در چهره شهر و ارائه خدماتی با کیفیت به شهروندان هستیم و طبق برنامه‌ریزی های صورت گرفته، اجرای این طرح در نیمه دوم سال جاری نیز در سطح منطقه اجرا خواهد شد و معابر منطقه با تغییرات محسوسی به شهروندان تحویل داده می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ