اجرای ۹۳ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس

اقتصاد ایران: ایلام-فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام از اجرای ۹۳ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام روز چهارشنبه (۲۸ شهریورماه) در دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام که در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه برگزار شد، گفت: امروز شاهد پیشرفت‌های کشور متاثر از مجاهدت‌های رزمندگان و شهدا در دوران دفاع مقدس هستیم.

وی بیان کرد: روزهای پیش‌رو یادآور حماسه‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است که جنگی توسط استکبار جهانی بر ما تحمیل شد که پایان این جنگ با پیروزی و سرافرازی ملت ایران رقم خورد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام اضافه کرد: دفاع مقدس تاریخ زرین و الگوی امروز است که میوه آن روز را امروز در صحنه مبارزه با استکبار و رژیم صهیونیستی شاهد هستیم که رزمندگان غزه از ما الگو گرفتند.

وی گفت: در غزه یک جمعیت کم با ایمانی والا از ما الگو گرفتند و در مقابل استکبار ایستادند با وجود اینکه رژیم صهیونیستی از هیچ جنایتی دریغ نکرد.

سردار حسینی عنوان کرد: انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به دانش‌آموزان و دانشجویان یک ضرورت است تا از آن الگو گرفته و برای خودشان نقشه راه ترسیم کنند.

وی گفت: ۹۳ عنوان برنامه و ۸۲۳ ریز برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان ایلام با شعار «در راه فتح قله‌ایم» برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام اضافه کرد: برای استان ایلام برنامه‌های متنوعی در هفته دفاع مقدس پیش‌بینی شده و جلسات متعدد در این راستا برگزار شده است.

وی افزود:  حضور در نماز جمعه، رژه نیروهای مسلح، سرکشی از پیشکسوتان، برگزاری یادواره‌های مختلف، اعزام گروه‌های جهادی و تیم‌های پزشکی، مراسم بزرگداشت روز سرباز، مراسم مهمانی لاله‌ها، میز خدمت، راهیان نور، دیدار با پیشکسوتان و خانواده‌های شهدا و رزمندگان، نشست‌های مختلف، فضای سازی فرهنگی و برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی از جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت هفته دفاع مقدس در مناطق مختلف استان ایلام برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: حضور امروز نیروهای نظامی و انتظامی در دفتر امام جمعه به منزله آمادگی برای مقابله با استکبار جهانی در سایه منویات رهبر انقلاب است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ