تماس شبانه آمریکایی‌ها با ایران درباره وقایع لبنان

اقتصاد ایران: براساس ادعای رسانه آمریکایی، مقامات واشنگتن سه‌شنبه شب از طریق «کانال‌های ارتباطی غیر رسمی» با ایران در تماس بودند تا اعلام کنند که ایالات متحده هیچ نقشی در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی علیه حزب‌الله لبنان نداشته است.

ایسنا: براساس ادعای رسانه آمریکایی، مقامات واشنگتن سه‌شنبه شب از طریق «کانال‌های ارتباطی غیر رسمی» با ایران در تماس بودند تا اعلام کنند که ایالات متحده هیچ نقشی در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی علیه حزب‌الله لبنان نداشته است.

در پی وقوع انفجارهای متعدد مرگبار از طریق پیجرها در لبنان و افشای توطئه رژیم صهیونیستی برای ضربه زدن به حزب‌الله، مقامات دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا به سرعت تلاش کردند تا از حمله در لبنان فاصله بگیرند و مدعی شدند که از قبل هیچ اطلاعی به آنها داده نشده بود.

به گزارش واشنگتن‌پست، برای رئیس‌جمهور آمریکا و «کامالا هریس» معاون رئیس‌جمهور آمریکا هیچ زمانی برای اجرای عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی علیه حزب‌الله لبنان، بدتر از اکنون نبوده است؛ این تشدید وضعیت و خطر یک جنگ گسترده‌تر، کمتر از ۲ ماه مانده به انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا رخ می‌دهد و ممکن است احتمال توافق آتش‌بس غزه و آزادی اسیران صهیونیست را نابود کند.

طبق این گزارش، مقامات آمریکایی شب سه‌شنبه از طریق یک کانال ارتباطی غیر رسمی با ایران در تماس بودند تا اعلام کنند که ایالات متحده هیچ نقشی در این حمله نداشته است. به گفته آنها، در حال حاضر احساس دولت بایدن این است که حزب‌الله شوکه شده است و واکنش نظامی فوری نشان نخواهد داد.

مقامات آمریکایی مدعی هستند که اگر حمله‌ای صورت گیرد، رژیم صهیونیستی می‌تواند خسارات وارده را مهار کند و در صورت لزوم، ایالات متحده به «دفاع» از این رژیم کمک خواهد کرد.

پیشتر همچنین یک مقام آمریکایی گفت، رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه پس از پایان عملیات تروریستی انفجار پیجرها در لبنان، به آمریکا اطلاع داد.

پ

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ