بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه در تهران + لیست ۱۰ تایی

اقتصاد ایران: برای آشنایی با بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه در تهران بهتر است برخی از ویژگی‌های مهم این آموزشگاه‌ها را بشناسید تا انتخاب صحیح‌تری داشته باشید.

برای آموزش آرایشگری مراجعه به یک آموزشگاه حرفه‌ای و مطمئن یک اصل بسیار مهم است. در ادامه این مطلب به بررسی ویژگی‌های یک آموزشگاه آرایشگری مطمئن می‌پردازیم و با معرفی لیستی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران مسیر انتخاب را برای شما هموار می‌کنیم.

بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه چه ویژگی‌هایی دارد؟

برای شناخت بهتر یک آموزشگاه آرایشگری خوب باید ویژگی‌های مربوط به این آموزشگاه را بشناسید. برخی از این ویژگی‌ها عبارت از موارد زیر هستند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

ارائه دوره‌های مبتی تا پیشرفت

باید بدانید ارائه دوره‌های آموزشی در آموزشگاه آرایشگری باید در سطوح مختلف از مبتدی تا پیشرفته انجام شود تا تمامی افراد بتوانند از این دوره‌ها استفاده کنند.

حضور مدرسان با سابقه و حرفه‌ای

برای داشتن یک آموزش بهتر باید به سراغ مدرسان خوب و با سابقه بروید. بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه باید با دعوت از اساتید این زمینه کامل‌ترین آموزش را به شما ارائه دهند.

قیمت معقول و منصفانه

دوره‌های آموزشی باید با قیمت‌های منصفانه در دسترس هنرجویان قرار بگیرند. باید بدانید در صورت بالا بودن قیمت دوره آموزش مدرک شما معتبرتر نخواهد بود.

ارائه مدرک معتبر بعد از اتمام دوره آموزشی

بعد از اتمام دوره آموزشی، بهترین آموزشگاه آرایشگری موظف است با ارائه یک مدرک معتبر امکان اشتغال شما در سالن‌های آرایشگری را فراهم کند.

معرفی بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه در تهران + لیست ۱۰ تایی

در ادامه برخی از برترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید:

آموزشگاه آرایشگری سرای نمونه

آموزشگاه آرایشگری مردانه سرای نمونه، با بهره گیری از بهترین و جدیدترین متد‌ها و روش‌های آموزشی، تمام مهارت‌های زیبایی و مراقبت پوست و مو را به طور کامل به هنرجویان عزیز آموزش می‌دهد. این آموزشگاه با افتخار، با ارائه دوره‌های آموزشی متنوع شما هنر جویان عزیز را در مسیر کسب این مهارت‌ها همراهی می‌کند و برای موفقیت و آموزش علاقمندان به این مهارت، از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند. آموزشگاه آرایشگری سرای نمونه با داشتن اساتید مجرب و بهره گیری از جدیدترین متد‌های روز دنیا در زمینه آموزش آرایش و پیرایش مردانه، جزو بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری تهران قرار گرفته است. همچنین با برگزاری دوره‌های مبتدی تا فوق حرفه ای، در تمام مسیر طول مسیر کسب این مهارت همراه شما خواهد بود.

آدرس:تهران، تجریش، میدان قدس، نبش خیابان دربند، پلاک3 طبقه3

تلفن:2274 0325

آموزشگاه آرایشگری سفیر

یکی دیگر از آموزشگاه‌های معتبر در زمینه آموزش آرایشگری مردانه، آموزشگاه سفیر با مدیریت استاد نجفی است. این آموزشگاه دوره‌های مختلفی برای افراد مبتدی تا پیشرفته برگزار می‌کند و با دعوت اساتید حرفه‌ای نکات آموزشی مفیدی به هنرجویان ارائه می‌دهد.

بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه در تهران + لیست 10 تایی

آدرس:تهران، خیابان خاوران، ضلع جنوبی ترمینال خاوران، ساختمان پلیس +10، طبقه 2

تلفن:09128960206

آموزشگاه آرایشگری جهان مو

آموزشگاه آرایشگری جهان مو دارای دو شعبه در تهران است و با بیش از 27 سال تجربه در این زمینه می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. همچنین برگزاری سمینارهای متعدد خارجی و داخلی از دیگر ویژگی‌های بسیار خوب این آموزشگاه است که شما را از داشتن یه آموزش حرفه‌ای مطمئن می‌کند.

بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه در تهران + لیست 10 تایی

آدرس:تهران، میدان انقلاب، ضلع شمال شرقی میدان، جنب بانک شهر، ساختمان 1135 ، طبقه 4

تلفن:02166957006

آموزشگاه آرایشگری شفیع رسالت

حضور اساتید مجرب و با سابقه در عرصه آموزش آرایشگری مردانه یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آموزشگاه شفیع رسالت است. آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت با بیش از یک دهه فعالیت تخصصی و با اتکا بر دانش حرفه ای خود در امر آموزش، افتخار تعلیم هنر آموزان بسیاری را در رشته مراقبت و زیبایی مردانه داشته است.

بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه در تهران + لیست 10 تایی

آدرس: تهران، میدان رسالت، (نبش خیابان بختیاری برج ونوس) طبقه ی اول ،واحد پنج پلاک ۷۳۸

تلفن:02177197004

آموزشگاه آرایشگری عالیجناب

آموزشگاه آرایشگری عالیجناب دارنده پروانه تاسیس از سازمان فنی و حرفه ای کشور وابسته به وزارت کار و امور اجتماعی است که این ویژگی می‌تواند خیال شما را از بابت داشتن یک مدرک معتبر آسوده سازد. این آموزشگاه با ارائه دوره‌های آموزشی کامل می‌تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد.

بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه در تهران + لیست 10 تایی

آدرس:تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از چهارراه ولیعصر، کوچه گلسار، پلاک 2 وحد 3

تلفن: 02166345915

آکادمی آرایشگری مردانه حامد جوان

یکی دیگر از آموزشگاه‌های معتبر در تهران آموزشگاه حامد جوان است. این آموزشگاه با متدهای به روزهنر آرایشگری را به هنرجویان خود آموزش می‌دهند و آن‌ها را با متدهای جدید آشنا می‌کنند.برای داشتن یک آموزش حرفه‌ای و داشتن مدرک حرفه‌ای می‌توانید به این آموزشگاه مراجعه کنید.

بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه در تهران + لیست 10 تایی

آدرس:تهرانپارس غربی،خیابان فرجام، خیابان آهنی امینه، خیابان صدو هفتاد و چهار غربی، پلاک 46

تلفن:02177292016

پ

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ