امروز مهمترین موضوع وحدت اسلامی رفع شر دشمن صهیونیستی است

اقتصاد ایران: شیراز- نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه امروز مهمترین موضوع وحدت اسلامی،رفع شر دشمن صهیونیستی است،گفت: ایستادگی مردم غزه در برابر دشمن درس ایستادگی و مقاومت به همه مسلمانان داد.

آیت الله لطف اله دژکام در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به هفته وحدت گفت: وحدت امت اسلامی برای مقابله با دشمن خونخوار و جنایتکار یک ضرورت اساسی است و همه مسلمین باید در این راه یکدل و ثابت قدم باشند.

وی با اشاره به این موضوع که دستور صریح قرآن کریم وحدت مسلمانان است، ادامه داد: خدای منان در آیه ۱۰۳ سوره آل عمران به وحدت مسلمین تاکید دارد و هیچ کسی نمی‌تواند این موضوع را انکار کند.

امام جمعه شیراز گفت: ۱۲ تا ۱۷ ربیع‌الاول که به عنوان هفته وحدت، توسط بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نام گذاری شده است زمینه بسیار مناسبی برای تقویت ارتباط کشورهای اسلامی است.

آیت الله دژکام با بیان اینکه امروز مهمترین موضوع وحدت اسلامی، رفع شر دشمن صهیونیستی از بلاد مسلمین در فلسطین اشغالی است، افزود: ایستادگی ملت فلسطین خصوصاً مردم مظلوم غزه این موضوع را به همه ما ثابت کرد که اگر در برابر دشمن مقاومت و ایستادگی کنیم، آنان نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: در کمال تأسف می‌بینیم که بعضی از دولت‌های کشورهای اسلامی نه تنها در این زمینه حمایتی نمی‌کنند که با همکاری خود در این خونریزی و کودک کشی دشمن صهیونیسم دست خود را آلوده به خون بی گناهان می‌کنند.

آیت الله دژکام با اشاره به این موضوع که امروز وظیفه هر مسلمان از هر مذهب است که صدای مردم مظلوم غزه باشد، افزود: کشورهای اسلامی با همبستگی و صدای واحد به داد مردم مظلوم غزه برسند و این صدای واحدی که از مردم کشورهای اسلامی در حمایت از فلسطین بلند شده است به دولت‌ها منتقل کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ