انسداد مرزهای خراسان جنوبی /تجهیز یگان های مرزی

اقتصاد ایران: بیرجند- فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی گفت:انسداد مرزهای خراسان جنوبی تا سال آینده اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر جلیل شاطری صبح چهارشنبه در نشست خبری هفته دفاع مقدس بیان داشت: برای اینکه جامعه سالم و پویا به شکوفایی برسد، باید دستاوردهای علمی به خوبی برای نسل جوان تبیین شود و خبرنگاران هم واقعیات جامعه را باید به خوبی منعکس کنند.

وی با بیان اینکه رسالت ما تبیین دستاوردهای دفاع مقدس است، افزود: در دوران دفاع مقدس رزمندگان با دستان خالی و بازوان توانمند در برابر جهان ایستادگی کردند.

وی تصریح کرد: صدام دنبال این بود که ۳۰ درصد نفت جهان را داشته باشد اما ما با توکل، توسل و فرمانبرداری در دفاع مقدس پیروز شدیم.

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان جهان از جنگ عراق برعلیه ایران به عنوان جنگ جهانی سوم یاد کرده‌اند زیرا همه جهان از صدام در جنگ حمایت می‌کرد.

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی گفت: باید دستاوردهای دفاع مقدس را به خوبی به نسل جوان منتقل شود و نیروهای مسلح ایران اسلامی بعد از سال‌ها که از دفاع مقدس می‌گذرد، همچنان مقتدر هستند.

امیر شاطری در ادامه افزود: نمایش اقتدار نیروهای مسلح در اولین روز از این هفته با رژه نیروهای مسلح در مرکز استان در بلوار صیاد شیرازی برگزار می‌شود تا یک بار دیگر با آرمان‌های امام راحل (ره) تجدید بیعت کنند.

به گفته وی در قالب نمایشگاه هفته دفاع مقدس کارهای تحلیلی، تبیینی و آموزشی در زمینه هفته دفاع مقدس و دستاوردهای آن انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری جنگ شادی یکی از برنامه‌های نمایشگاه هفته دفاع مقدس است، تاکید کرد: پیام هفته دفاع مقدس این است که پیروزی در دفاع مقدس با وحدت بین نیروهای مسلح و مردمی انجام شده است.

وی تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا و جانبازان هم در هفته دفاع مقدس انجام خواهد شد.

امیر شاطری خاطرنشان کرد: تا آخر سال ۳۰۰ کیلومتر انسداد مرز در خراسان رضوی انجام خواهد شد و امیدواریم انسداد مرز سال آینده در خراسان جنوبی هم انجام شود.

وی متذکر شد: در سال جاری یگان‌های قوی‌تری با بهره گیری از تجهیزات مناسب در مرز مستقر شده‌اند که با یاری پروردگار همه این تجهیزات ساخت نیروهای مسلح ایران اسلامی است.

وی متذکر شد: تردد افغانی‌ها به داخل کشور که در سال‌های اخیر افزایش یافته است که جای نگرانی دارد و در مرز خراسان جنوبی تردد زیر سه درصد است و حضور بی رویه افغانستانی‌ها در کشور امنیت ما را مورد تهدید قرار خواهد داد که مسئولان باید فکری در این خصوص بکنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ