اجرای طرح ایمن‌سازی بزرگراه‌های شهید ستاری و شهید فهمیده

اقتصاد ایران: مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از اجرای طرح ایمن‌سازی بزرگراه‌های شهید ستاری و شهید فهمیده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پوریا علیمردانی مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از اجرای طرح ایمن‌سازی بزرگراه‌های شهید ستاری و شهید فهمیده خبر داد.

وی با اشاره به اینکه اکیپ اجرایی به صورت مانور شبانه از مبدا خیابان سیمون بولیوار به محل‌هایی که دارای معضلات ایمنی و ترافیکی بودند اعزام شدند، گفت: خط‌کشی محوری، ممتد، منقطع و بستر جناغی‌ها، مرمت و نوسازی گاردریل‌ها، نصب تابلوهای خطرنما برای آشکارسازی و نصب انواع تجهیزات ایمنی همچون کاشن‌تانک و استوانه، از اقدام‌هایی است که در محدوده بزرگراه‌های شهید ستاری و شهید فهمیده انجام شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران با تأکید بر ضرورت ارتقای سطح ایمنی بیشتر بزرگراه‌ها و پیش‌بینی تدابیر و تمهیدات لازم برای کاهش تصادفات، افزود: معاونت فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران نسبت به احصای کاستی‌ها و کمبودها و نیز مسائل و مشکلات بزرگراه‌های شهید ستاری و شهید فهمیده اقدام کرده و پس از بررسی دقیق آنها، تجهیزات موردنیاز را مشخص و نسبت به رفع آنها اقدامات لازم انجام شد.

علیمردانی خط کشی معابر و رنگ‌آمیزی علائم ترافیکی و سرعت‌گیرها را عاملی جهت افزایش ایمنی بیشتر و نظم‌دهی به ترافیک معابر، زیبایی منظر شهری و افزایش قدرت دید رانندگان هنگام تردد در ساعات مختلف شبانه برشمرد و افزود: خط کشی محوری به طول بیش از ۲۴ کیلومتر و خط کشی حاشیه و هاشور به طول بیش از ۶۰۰ متر مربع از جمله اقدامات انجام شده در طرح عملیات اجرایی ایمن سازی بزرگراهی است.

وی افزود: زیرسازی بیش از ۴۰۰۰ متر مربع طول مسیر بزرگراه شهید فهمیده جهت نصب نیوجرسی، جمع آوری گاردریل و جایگزینی ۲۰۰ متر طول نیوجرسی به منظور رفع نقاط حادثه خیز در مسیر بزرگراه شهید ستاری، ایمن سازی و نصب بیش از ۲۰ نقطه جناغی بزرگراهی، بهسازی حفاظ‌های طولی فلزی به طول بیش از ۴۰۰۰ متر طول، آشکارسازی و نصب بیش از ۵۰۰۰ عدد تابلوهای خطرنما و گل گارد و همچنین ساخت و طراحی و نصب بیش از ۴۰ متر مربع تابلو هدایت مسیر از دیگر اقداماتی بود که در راستای ایجاد ایمنی بیشتر در بزرگراه‌های مذکور، انجام شده است.

علیمردانی یادآور شد؛ در نظر است با تعیین اولویت بزرگراه‌ها و با مشارکت پلیس راهور و شهرداری‌های مناطق، این طرح در تمام شبکه‌های بزرگراهی تهران اجرا شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ