پروژه تامین روشنایی مجتمع گردشگری ساباط ازمیغان پایان یافت

اقتصاد ایران: بیرجند- رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی طبس از اتمام پروژه تامین روشنایی محوطه بیرونی مجتمع گردشگری ساباط ازمیغان شهرستان طبس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد عرب گفت: عملیات تأمین روشنایی محوطه بیرونی و فضای ورزشی مجتمع گردشگری ساباط ازمیغان با نصب دو برج نوری ۹ متری و اعتباری بالغ بر پنج هزار میلیون ریال از محل منابع ملی تأمین شد.

وی اظهار کرد: مجتمع گردشگری ساباط دارای ۲۰ سوئیت و ۸ خانه کالی دستکند با ظرفیت اقامت ۱۷۰ نفر، ۲ هزار و ۷۰۰ متر مربع زیربنا دارد و در روستای گردشگری ازمیغان با سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در مهر ماه سال گذشته و همزمان با هفته گردشگری و با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

رئیس میراث فرهنگی طبس ادامه داد: این مکان به دلیل قرار گیری در حاشیه جاده منتهی به روستای هدف گردشگری ازمیغان، باعث ایجاد نقطه حادثه خیز در منطقه شده بود و سرمایه گذار پروژه در مراسم افتتاحیه درخواست تأمین روشنایی و محوطه سازی محوطه بیرونی مجتمع را مطرح کرد و مقرر شد در این زمینه مساعدت لازم صورت پذیرد که خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته این پروژه به سرانجام رسید.

به گفته وی روستای هدف و منطقه نمونه گردشگری ازمیغان از مناطق تفریحی و گردشگری شهرستان طبس است که سالانه گردشگران زیادی را میزبانی می‌کند.

عرب یادآور شد: همزیستی شالیزارهای برنج و باغستان‌های مرکبات و نخلستان‌های خرما در کنار هم از شاهکارهای طبیعت در این روستای زیبا است که علاوه بر این مجتمع دارای سه اقامتگاه بوم گردی دیگر نیز می‌باشد و یک اقامتگاه بوم گردی دیگر در حال احداث و تکمیل است که حداکثر تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ