مرکز کنترل ترافیک شهر اصفهان راه‌اندازی شد

اقتصاد ایران: اصفهان- رییس پلیس راهور استان اصفهان در آیین آغاز ستاد مهر از راه‌اندازی مرکز کنترل ترافیک کلانشهر اصفهان خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ اصغر زارع صبح چهارشنبه در آئین آغاز ستاد مهر شهر اصفهان ضمن تقدیر از مجموعه مدیریت شهری و آموزش و پرورش اظهار داشت: این روزها همه مجموعه‌ها برای بازگشایی مراکز آموزشی در شرایط مطلوب، می‌کوشند.

وی تراکم‌های ترافیکی اعم از زمانی و مکانی، اصناف ترافیک‌زا، مسدودشدن راستگردهای معابر و موتورسیکلت‌ها را از چالش‌های ترافیکی شهر برشمرد و گفت: موتورسیکلت‌سواران و عابران پیاده متأسفانه سهم بالایی از جانباختگان تصادفات شهری را تشکیل می‌دهند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه طی یک سال گذشته اقدامات زیربنایی مثبتی در شهر با کمک مدیریت شهری اصفهان انجام شده است، ابراز داشت: یکی از مهمترین آنها احداث مرکز کنترل ترافیک در شهرک آزمایش بود که وجود آن در شهر اصفهان سبب افزایش ایمنی معابر، کاهش مصرف سوخت و بهینه‌سازی اعمال مقررات می‌شود.

سرهنگ زارع با اشاره به راه اندازی سامانه خودکار ثبت تخلفات و تهیه ۲۱ دستگاه موتور سیکلت برای پلیس راهور با هزینه ۶۰ میلیارد ریال، ابراز داشت: سه ایستگاه پلیس راهور در مناطق سه، پنج و ۱۰ شهر اصفهان برای ارائه خدمات به شهروندان با همکاری شهرداری احداث شده است.

وی همچنین به تجهیز ۲۵ نقطه شهر به سایه بان پلیس راهور خبرداد و گفت: درخصوص حضور فیزیکی همکاران ما در معابر با توجه به هوشمندسازی سیستم‌ها باید گفت گاهی حضور پلیس راهور ضرورت دارد اما در برخی موارد نیز ضروری نیست.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه درخصوص تخلفات ساکن حضور همکاران ما ضروری است، گفت: از دیگر اقدامات صورت گرفته راه اندازی سه سامانه هوشمند ناوگان بار و نیز بروز رسانی و افزایش دوربین‌های نظارت تصویری، سامانه موتورسیکلت‌سواران و نصب نیوجرسی در بزرگراه‌ها بود که تأثیر مورد آخر راهیچ کدام از مؤلفه‌های کنترل ترافیک ندارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ