آماده‌باش حداکثری ارتش اسرائیل از ترس پاسخ حزب‌الله

اقتصاد ایران: ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی از وضعیت آماده باش حداکثری تشکیلات پدافندی ارتش و نیروی هوایی از ترس پاسخ حزب‌الله به حمله تروریستی سایبری دیروز اسرائیل در لبنان خبر داد.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در ادامه نگرانی صهیونیست‌ها از پاسخ انتقام جویانه حزب الله به جنایت تروریستی سایبری دیروز رژیم اشغالگر در لبنان که تاکنون منجر به شهادت بیش از 10 نفر و زخمی شدن 3000 نفر گشته است، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی امروز اعلام کرد که در سایه احتمال حمله حزب الله، تشکیلات پدافندی ارتش اسرائیل و همچنین نیروی هوایی، در حالت آماده باش حداکثری قرار دارند.

ارتش رژیم اشغالگر همچنین اعلام کرد که «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد کل ارتش، شب گذشته جلسه‌ای را برای ارزیابی وضعیت امنیتی با حضور اعضای ستاد کل، با هدف بررسی وضعیت آمادگی در سطوح تهاجمی و دفاعی، بعد از حادثه انفجار پیجرها در لبنان، برگزار کرد.

بر اساس این گزارش، خطوط هوایی مختلف از تعلیق پروازهای خود به تل آویو خبر داده‌اند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز از شهرک نشینان خواست تا در وضعیت احتیاط و هوشیاری باشند.

روزنامه عبری اسرائیل هیوم اعلام کرد که «یو آو گالانت» وزیر جنگ اسرائیل وضعیت را درباره آمادگی برای همه سناریوهای احتمالی ارزیابی کرده است.

پیش از این «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اشغالگر گفتگوهای امنیتی گسترده‌ای را با گالانت و روسای سرویس‌های امنیتی در مرکز وزارت جنگ این رژیم درباره تحولات مربوط به لبنان انجام داد.

رسانه‌های عبری گزارش می‌دهند که اسرائیل در وضعیت آماده باش حداکثری قرار داشته و پیش‌بینی می‌کند که حزب الله به زودی پاسخ خواهد داد.

حزب‌الله لبنان امروز چهارشنبه بیانیه دیگری درباره انفجارهای تروریستی سایبری دیروز در لبنان منتشر و اعلام کرد: مقاومت اسلامی لبنان امروز نیز همانند همه روزهای گذشته به عملیات‌های مبارک خود در حمایت از غزه و مردم و مقاومت آن، و همچنین دفاع از لبنان، ملت و حاکمیت کشور ادامه خواهد داد. این راه، مستمر و جدا از حساب سختی است که دشمن جنایتکار در پی جنایت دیروز خود علیه مردم و رزمندگان ما در لبنان، باید منتظر آن باشد، بحث این حساب با دشمن جداست و به‌خواست خداوند (پاسخ انتقام‌جویانه) در راه است.

حزب‌الله تاکید کرد: آنچه دیروز رخ داد، عزم و اراده ما را برای ادامه راه جهاد و مقاومت افزایش می‌دهد و ما به وعده خداوند متعال مبنی بر پیروزی مؤمنان مجاهد و صبور، ایمان داریم.

عصر روز گذشته رسانه‌های لبنانی از انفجارهای پی در پی پیجرها در مناطق مختلف لبنان خبر دادند و منابع مختلف داخلی و خارجی در لبنان گزارش دادند که رژیم اشغالگر مسئول منفجر کردن آنها بوده است. برخی از کارشناسان امنیتی بر این باورند که این انفجارها ممکن است با استفاده از شناسایی موج شبکه‌های دستگاه‌های پیجر رخ داده باشد.

در این میان شبکه راشاتودی نیز در گزارشی مدعی شد که موساد از ماهها پیش اقدام به کارگذاشتن مواد منفجره در داخل پیجرها کرده و سپس این پیجرها وارد لبنان شده‌اند. همزمان گمانه‌زنی‌های دیگری نیز در خصوص چگونگی انفجار پیجرها بیان می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ