در آستانه ابر بحران جمعیتی هستیم/حمایت از شبکه‌های مردمی و جهادی

اقتصاد ایران: رییس اداره کل سلامت شهرداری تهران با بیان اینکه هر پیشرفتی در گروه جوانی جمعیت است، گفت: حمایت از شبکه‌های مردمی و جهادی در حوزه جمعیت توسط شهرداری تهران صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید صاحب، رئیس اداره کل سلامت شهرداری تهران در نشستی که به منظور تقدیر از فعالان گروه‌های جهادی حوزه جوانی جمعیت برگزار شد، اظهار داشت: در آستانه ابر بحران جمعیت قرار داریم و اگر امروز اقدام نکنیم بحران تبدیل به فاجعه خواهد شد.

وی افزود: موضوع جمعیت قبل از موضوعات اقتصادی یک موضوع فرهنگی است. اذهان طی ۵۰ سال تهدید نرم آلوده شده و گره غلط ذهنی ایجاد شده و کنشگری در حوزه فرزند آوری حکایت از بیماری اجتماعی است.

صاحب با اشاره به اینکه بزرگترین سرمایه خانواده فرزند است، بیان داشت: هر پیشرفتی در گروه جوانی جمعیت است و برای اینکه از پیشرفت همه جانبه عقب نمانیم نیاز به جمعیت داریم و بنا به فرمایش حضرت آقا، موضوع جمعیت موضوع یک کشور ما است.

رئیس اداره کل سلامت شهرداری گفت: حمایت از شبکه‌های مردمی و جهادی حائز اهمیت است و ما وظیفه حمایت داریم از خانواده داریم. همچنین پویش‌های مختلف در این زمینه برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه دنبال خانواده کامل با ۴ فرزند هستیم، گفت: کمک در ازدواج آسان و ارائه مشاوره رایگان هم توسط شهرداری انجام شده است و همچنین معاونت جوانی جمعیت را در شهرداری تهران در اداره سلامت راه اندازی کرده‌ایم.

همچنین صالحی شهردار منطقه ۲ تهران در این مراسم اظهارداشت: منطقه ۲ در این دوره از مدیریت شهری با تدبیر شورای شهر راهبرد اصلی آن تبدیل این منطقه به شهر دوستدار کودک قرار گرفت.

وی با اشاره به توسعه سرای محلات و آموزش خانواده گفت: اولین شهردخت نوآوری و فناوری را راه اندازی کردیم. پردیس خانواده هم راه اندازی کردیم تا با ایجاد زمینه حضور همزمان مادر و فرزند راه را برای فعالیت اجتماعی مادران فراهم کنیم. همه این اقدامات برای افزایش جمعیت و افزایش نسل توسط شهرداری صورت گرفته است

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ