طارمی چشم انتظار اولین نمایش اروپایی/ خیرونا و یک شب تاریخی

اقتصاد ایران: در دور اول رقابت های لیگ قهرمانان فوتبال اروپا، مهدی طارمی فرصت دارد اولین نمایش اروپایی خود را با پیراهن اینتر انجام دهد و تیم فوتبال خیرونا برای نخستین بار در این رقابت ها به میدان می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت‌های دور نخست لیگ قهرمانان اروپا در مرحله گروهی که برای اولین بار با فرمت جدید برگزار خواهد شد امروز چهارشنبه ۲۸ شهریور ۶ دیدار برگزار می شود و در مهم ترین مسابقه تیم فوتبال منچسترسیتی میزبان اینترمیلان است.

برنامه دیدارهای امروز به شرح زیر است:

* بولونیا - شاختار دونتسک، ساعت ۲۰:۱۵
* اسپارتا پراگ - رد بول سالزبورگ، ساعت ۲۰:۱۵
* سلتیک - اسلوان براتیسلاوا، ساعت ۲۲:۳۰
* منچستر سیتی - اینترمیلان، ساعت ۲۲:۳۰
* پاری سن ژرمن - خیرونا، ساعت ۲۲:۳۰
* کلوب بروژ - دورتموند، ساعت ۲۲:۳۰

طارمی چشم انتظار اولین نمایش اروپایی/ خیرونا و یک شب تاریخی

اتلتیکو مادرید - لایپزیک

اتلتیکو مادرید و لایپزیش در اولین بازی فصل ۲۰۲۴-۲۵ خود در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر می‌روند. این دیدار در ورزشگاه واندا متروپولیتانو، خانه اتلتیکو مادرید برگزار خواهد شد. تیم مادریدی پس از پیروزی قاطع ۳ بر صفر مقابل والنسیا در لالیگا به این بازی می‌آید، در حالی که لایپزیش از تساوی بدون گل برابر یونیون برلین در بوندسلیگا به این دیدار می‌رود.

در جدول رده‌بندی لیگ‌ها، لایپزیش با ۷ امتیاز در رده سوم بوندسلیگا قرار دارد، در حالی که اتلتیکو مادرید با ۱۱ امتیاز در رده دوم لالیگا ایستاده است. این دیدار برای تیم آلمانی چالشی جدی خواهد بود، چرا که آنها باید در خانه حریف قدرتمند خود بازی کنند.

آنتوان گریزمان همواره مهره کلیدی تیم اتلتیکو مادرید محسوب می‌شود. او قلب حملات تیم مادریدی است و هر حرکت تهاجمی از طریق او جریان می‌یابد. گریزمان تا کنون در فصل ۲۰۲۴-۲۵ لالیگا دو گل به ثمر رسانده است؛ در بازی‌های مقابل والنسیا و خیرونا. حضور او از ابتدای فصل در روند بازی‌سازی و گل‌زنی تیم، نشان‌دهنده نقش حیاتی او در تیم دیگو سیمئونه است.

طارمی چشم انتظار اولین نمایش اروپایی/ خیرونا و یک شب تاریخی

منچسترسیتی - اینتر

تیم پپ گواردیولا، فصل جدید را با عملکردی درخشان آغاز کرده و با چهار پیروزی پیاپی در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

از سوی دیگر، اینتر در فصل ۲۰۲۴/۲۵ چند لغزش در سری آ داشته است. آنها در دیدار مقابل مونزا در دقایق پایانی بازی را به تساوی کشاندند؛ دنزل دامفریس با گل خود یک امتیاز حیاتی را برای مدافع عنوان قهرمانی کسب کرد. اینتر همچنین در هفته اول مقابل جنوا به تساوی رضایت داد. با این حال، پیروزی قاطع ۴ بر صفر مقابل آتالانتا قبل از تعطیلات سپتامبر نشان داد که تیم سیمونه اینزاگی همچنان قدرت تهاجمی بالایی دارد.

در صورتی که مهدی طارمی در این دیدار فرصت بازی پیدا کند برای اولین بار با پیراهن در یک دیدار اروپایی به میدان خواهد رفت.

پاری سن ژرمن - خیرونا

روز تاریخی دیگری در لیگ قهرمانان اروپا رقم خواهد خورد، چرا که تیم فوتبال خیرونا برای نخستین بار در این رقابت‌ها به میدان می‌رود. این دیدار در ورزشگاه مشهور پارک دو پرنس، خانه باشگاه پاری سن ژرمن، برگزار می‌شود.

پاری سن ژرمن در این فصل عملکردی درخشان داشته و تاکتیک‌های هوشمندانه لوئیس انریکه به خوبی این تیم را هدایت کرده است. تیم فرانسوی در مسابقات لیگ، تمامی بازی‌های خود را با پیروزی به پایان رسانده و قصد دارند این روند خوب را در آغاز لیگ قهرمانان نیز ادامه دهند.

از سوی دیگر، خیرونا با عملکرد شگفت انگیز خود در فصل گذشته همه را شگفت‌زده کرد و توانست به‌طور غیرمنتظره‌ای جایگاهی در لیگ قهرمانان به‌دست آورد. آن‌ها این فصل نیز نمایش‌های مشابهی از خود ارائه داده‌اند و امیدوارند در اولین تجربه خود برابر غول‌های فرانسوی، دست به شگفتی بزنند. هرچند که در آخرین بازی خود در لالیگا با سه گل مغلوب بارسلونا شدند، اما نمایش نسبتا قابل قبولی از خود ارائه دادند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ