انتشار جلد اول مجموعه داستان های برگزیده اصول کافی

اقتصاد ایران: کتاب «دانشمند درمانده» نوشته محمد محمدی اشتهاردی توسط انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «دانشمند درمانده» نوشته محمد محمدی اشتهاردی به تازگی توسط انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب جلد اول مجموعه داستان‌های برگزیده کتاب اصول کافی است.

مجموعه کتاب‌های «داستان‌های اصول کافی» دربرگیرنده برگزیده داستان‌های عقیدتی، فرهنگی، اخلاقی، اقتصادی، سیاسی و سایر رشته‌های علوم اسلامی از کتاب اصول کافی است که در سه جلد «دانشمند درمانده»، «مژده ابوطالب» و «علی، جان محمد» عرضه شده است.

در ابتدای کتاب «دانشمند درمانده» به صورت گذرا اشاره‌ای به زندگی کلینی رازی عالم بزرگ و محدث کبیر قرن دوم و سوم هجری پرداخته و از او به عنوان مجدد مذهب در قرن سوم هجری یاد می‌شود. ارزش اندیشیدن و فکر کردن، ارزش علم و دانش، توحید، خداشناسی و مسائل اعتقادی، دعا و نیایش، مسئولیت ما در برابر قرآن مجید از دیگر فصل‌های کتاب «دانشمند درمانده» است.

از مرحوم آیت‌الله محمد محمدی اشتهاردی نویسنده این اثر بیش از ۲۰۰ کتاب در زمینه‌های تفسیر قرآن، سیره اهل بیت (ع)، تاریخ اسلام، دین، اخلاق و ادبیات، منتشر شده است. کتاب «قهرمان قهرمانان» نیز از این نویسنده توسط انتشارات به نشر عرضه شده است.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

«ابوهاشم جعفری یکی از فقهای اسلام در عصر امام رضا (ع) و امام جواد (ع) می‌گوید: «در محضر حضرت رضا (ع) بودیم، افرادی نیز آنجا بودند. سخن از عقل و ادب به میان آمد. هر کسی چیزی می‌گفت. امام رضا (ع) فرمود: عقل از عطایای الهی است ولی ادب با رنج و زحمت تحصیل می‌شود؛ بنابراین کسی که در تحصیل ادب زحمت کشید آن را به دست می‌آورد ولی کسی که در کسب عقل رنج و زحمت کشد جز بر نادانی خود نمی‌افزاید.»

این کتاب با شمارگان هزار نسخه و قیمت ۵۰ هزار تومان عرضه شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ