حمایت کمیته امداد از ۲۷ هزار فرزند یتیم و محسنین

اقتصاد ایران: رئیس کمیته امداد گفت: در استان کرمان ۱۰ هزار فرزند یتیم و ۱۷ هزار نفر فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مرتضی بختیاری، در سفر به استان کرمان با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان دیدار کرد.

وی در این دیدار با ارائه گزارشی از کمک‌های مردمی و خیران به کمیته امداد استان کرمان، گفت: کمک‌های مردمی به کمیته امداد استان کرمان طی سال‌گذشته ۱۸۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده است.

بختیاری با اشاره به میزان کمک‌های مردمی در سال جاری، افزود: این رقم در مقایسه با سال گذشته افزایش ۱۰ میلیارد تومانی داشته و نشان می‌دهد با وجود مشکلات اقتصادی، کمک‌های مردمی افزایش داشته است.

وی در ادامه با بیان اینکه ۲۵ هزار و ۵۶۵ دانش‌آموز ابتدایی و ۲۳ هزار و ۲۶۷ نفر دانش‌آموز دبیرستانی و هنرستانی در استان کرمان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، گفت: همه این دانش‌آموزان در آستانه سال تحصیلی جدید بسته‌های نوشت‌افزار دریافت می‌کنند.

رئیس کمیته امداد از حمایت این نهاد از ۵۳۵ نفر نخبه در استان کرمان خبر داد و بیان کرد: در استان کرمان ۱۰ هزار و ۱۶۴ نفر یتیم و ۱۷ هزار و ۵۹۷ نفر فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز در این دیدار گفت: در خصوص اهدای جهیزیه، برخی نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد نیستند اما به این کمک‌ها نیاز دارند که باید به آن توجه شود.

وی، پیش‌بینی مشوق‌هایی در بخش زکات و تجدید نظر در برخی موارد مرتبط با این مهم را لازم دانست.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ