هادی محمدی خلف وعده نکرد/ اخراج در مسابقات آسیایی

اقتصاد ایران: تیم فوتبال سپاهان در حالی روز گذشته مقابل الوحدات اردن تن به شکست داد که همانند فصل گذشته باز هم با یک بازیکن کمتر بازی را به اتمام رساند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و الوحدات اردن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲ روز گذشته سه شنبه ۲۷ شهریور در ورزشگاه بین المللی امان رو در روی هم قرار گرفتند و در حالی که سپاهان با گل زود هنگام «وحدت هنانوف» از میزبان خود پیش افتاد اما در ادامه روی اشتباه مدافعان و شخص هنانوف در نیمه اول گل تساوی را دریافت کرد.

سپاهان در نیمه دوم به مراتب نمایش ضعیف‌تری را از خود به نمایش گذاشت و در دقیقه ۵۵ گل دوم را هم دریافت کرد و اگر تیرک دروازه و واکنش‌های خوب پیام نیازمند نبود نماینده ایران ممکن بود دو گل دیگر نیز دریافت می‌کرد تا با شکستی سنگین خاک اردن را ترک می‌کرد.

هادی محمدی در دقیقه پایانی وقت‌های اضافه نیمه دوم با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد. سپاهان فصل گذشته نیز در اکثر بازی‌های آسیایی خود اخراجی داده بود و خود محمدی نیز در مصاف با نیروی هوایی عراق از زمین بازی اخراج شده بود و حالا او در اولین بازی سپاهان در فصل جدید مسابقات آسیایی باز هم کارت قرمز دریافت کرد تا در این امر خلف وعده نکرده باشد.

در دیگر دیدار گروه C نیز تیم‌های شارجه امارات و استقلال تاجیکستان به مصاف هم رفتند که نماینده امارات با یک گل به برتری رسید. در جدول این گروه در پایان هفته اول تیم‌های الوحدات و شارجه در رده‌های اول و دوم قرار گرفته اند و تیم‌های استقلال تاجیکستان و سپاهان ایران نیز در جایگاه سوم و چهارم ایستاده اند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ