روایت لحظه‌های پایان همکاری کاسترو در النصر

اقتصاد ایران: رسانه عربستانی جزئیات وداع سرمربی پرتغالی النصر را منتشر کرد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس کاستروی پرتغالی پس از دو هفته از انتشار اخباری در رسانه‌های عربستانی مبنی بر اخراج احتمالی‌اش از هدایت تیم النصر ریاض کنار گذاشته شد و استفانو پیولی ایتالیایی جدی‌ترین گزینه جایگزینی او خواهد بود.

بر اساس گزارش روزنامه الریاضیه عربستان؛ پس از پایان دیدار النصر برابر الشرطه عراق در لیگ نخبگان آسیا که با تساوی یک - یک پایان یافت تصمیم اخراج لوئیس کاسترو توسط مدیران ارشد این تیم شهر ریاض قطعی شد. کاستروی پرتغالی این تصمیم مدیران النصر را عصر روز گذشته و پیش از شروع تمرین تیمش توسط فرناندو هیرو (مدیر اجرایی) دریافت کرد. دو مقام ارشد ایتالیایی و اسپانیایی النصر در محل تمرین حضور داشتند و تصمیم رسمی باشگاه را مبنی بر اخراج کاسترو به او اعلام کردند.

در ادامه این گزارش آمده است: لوئیس کاسترو پس از دریافت حکم اخراجش به سمت بازیکنانی رفت که به صورت متوالی وارد زمین تمرین می‌شدند. در همین زمان باشگاه النصر در صفحه‌های اجتماعی خود پایان همکاری با سرمربی پرتغالی را اعلام کرد. کاسترو در یک جلسه خیلی کوتاه با بازیکنان النصر از آنها خواست او را به خاطر اشتباهاتش ببخشند.  او همچنین به بازیکنان النصر گفت که از دوران حضورش در این تیم لذت برده است. پس از اخراج رسمی کاسترو برگزاری تمرین النصر دیگر الزامی نداشت و کادر اداری این تیم به بازیکنان اعلام کردند می‌توانند به خانه بازگردند.  فقط چند بازیکن برجسته از جمله کریستیانو رونالدوی پرتغالی به عنوان کاپیتان النصر در زمین تمرین ماندند. البته رونالدو که النصر را در سفر به عراق همراهی نکرده بود به همراه آیمریک لاپورت اسپانیایی در محل تمرین زیر نظر مربی بدنسازی کار کردند.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ