رژیم صهیونیستی منتظر ضربه سنگین حزب الله است

اقتصاد ایران: کارشناس لبنانی با اشاره به وحشیانه‌بودن عملیات تروریستی انفجار پیجرها گفت: رژیم صهیونیستی با این عملیات کثیف پشت دیوارهای اطلاعاتی و سایبری پنهان شده و حتی به شهروندان عادی هم رحم نکرد.

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: عصر روز سه شنبه شماری از دستگاههای دریافت پیام معروف به پیجر در لبنان منفجر شد که طبق آمار اعلام شده از سوی وزیر بهداشت لبنان ۱۱ نفر شهید و ۳۰۰۰ تن زخمی شدند.

«فراس الأبیض» وزیر بهداشت لبنان اعلام کرد که شمار شهدای انفجار دستگاه‌های ارتباطی در لبنان به ۱۱ نفر افزایش یافته است. علاوه بر این وزیر بهداشت لبنان تصریح کرد که در نتیجه این جنایت نزدیک به ۴۰۰۰ نفر زخمی شده‌اند که جراحت ۴۰۰ نفر از آنان خطرناک گزارش شده است.

علی عز الدین کارشناس لبنانی با اشاره به انفجار دستگاه‌های پیجر، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به بررسی ابعاد جنایت تازه رژیم صهیونیستی در لبنان پرداخت.

در ادامه متن این مصاحبه را می‌خوانید:

لطفا در خصوص اهداف عملیات انفجار دستگاه‌های ارتباطی پیجر در لبنان توسط رژیم صهیونیستی توضیح دهید ...

رژیم صهیونیستی با این عملیات کثیف پشت دیوارهای اطلاعاتی و سایبری پنهان شده و برای ترور تعداد بیشتری از رزمندگان حزب الله کل مردم لبنان را با این عملیات هدف قرار داد و حتی به شهروندان معمولی هم رحم نکرد.

بخش بیمارستانی به شدت به این دستگاه‌ها متکی است؛ پزشکان و پرستاران اقشاری هستند که به این دستگاه نیازمند بودند. در حال حاضر این حادثه بیش از ۴ هزار زخمی برجای گذاشته و بیشتر آسیب دیدگان از ناحیه صورت ودست ها آسیب جدی دیدند.

در خصوص نحوه انجام این عملیات گزارش‌های اولیه مبنی بر این است که ابتدا یک پیام به این دستگاه ها فرستاده شده و سپس انفجار رخ داده است. به هر حال ما در یک دنیایی پر از بربریت و وحشی‌گری زندگی می‌کنیم.

به نظر شما چه کسانی به در این عملیات به رژیم صهیونیستی کمک کردند و این عملیات چه پیامدهایی را در بر خواهد داشت و پاسخ لبنان به این جنایت چگونه است؟

مهمترین عامل پشت پرده این عملیات آمریکا است، چرا که واشنگتن این تکنولوژی را دارد نه رژیم صهیونیستی‌. وقتی از بعضی از مسئولان آمریکایی سوال شد که چرا از موجودیت رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنید، پاسخ دادند چون هزینه‌اش کمتر از هزینه صرف شده برای ناوگان پنجم است. پس این رژیم یک پایگاه نظامی جنایتکار جهانی است که در میان ما رو به گسترش است و در خدمت منافع غرب قرار دارد.

سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان حتما یک سخنرانی در یادبود شهدای این جنایت خواهد داشت و به این حجم از جنایت پاسخ خواهد داد.

واقعیت این است که پایگاه ۸۲۰۰ رژیم صهیونیستی ضربه سنگینی از حزب الله دریافت کرده بود. البته ما حتما بعد از این عملیات هم یک سناریوی مشابه خواهیم داشت. رژیم صهیونیستی منتظر خواهد ماند تا مقاومت پاسخ خود را بدهد و این روند برای او بسیار مضر است. نکته حائز اهمیت این است که روزهای ماندن نتانیاهو در قدرت به سرعت در حال کاهش است.

بعد از این عملیات تروریستی بازار شایعات و اتهام زنی علیه حزب الله لبنان رونق پیدا کرد. به نظر شما مردم حامی حزب الله با این فضاسازی‌ها چگونه برخورد می‌کنند؟

به عقیده ما این جهان فقط زبان قدرت را می فهمد از این رو همه ما حامی مقاومت هستیم. زمان شایعه سازی و ایجاد آشوب و فتنه علیه مقاومت در جامعه لبنان تمام شده است. با این حمله وحشیانه هر کسی ذره‌ای انسانیت در وجودش داشته باشد، متوجه حقیقت و عمق این جنایت می‌شود.

این عملیات تروریستی باعث افزایش روحیه مقاومت در برابر تمام کمپین‌های توطئه و ارعاب علیه مقاومت می‌شود؛ مقاومتی که با تمام توان در پی دفاع از ملت لبنان است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ