نتانیاهو از تهیه کننده فیلم افشاگرانه علیه خود، شکایت کرد

اقتصاد ایران: رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند، در گیر و دار جنگ، نتانیاهو از تهیه کننده فیلم افشاگرانه علیه خود، شکایت کرده است.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه کالکالیست خبر داد، در حالی که جنگ اسرائیل در نقطه اوج خود قرار دارد، نتانیاهو از طریق وکیل خود از یکی از تهیه کنندگان فیلم افشاگرانه علیه خود شکایت کرد.

براساس این گزارش، بعد از اکران شدن فیلم پرونده‌های بیبی در جشنواره تورنتو، نتانیاهو قصد دارد به بهانه انتشار اسناد ناقض حریم نخست وزیر اسرائیل از تهیه کننده اسرائیلی این فیلم شکایت کند.

نویسنده این گزارش تاکید می‌کند، در شرایطی که جنگ در جنوب و تنش در شمال روز به روز افزایش پیدا می‌کند، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل همچنان برای خود وقت کافی جهت پرداختن به امور حقوقی شخصی خود را پیدا کرده و از وکلا گرفته تا مشاور حقوقی کابینه و حتی رئیس پلیس خواسته است تا تحقیقات خود را بر علیه راویو دراکر روزنامه نگار به اتهام مشارکت در تولید فیلم پرونده‌های بیبی آغاز کنند.

وکلای نتانیاهو اعلام کردند، قصد دارند از این روزنامه نگار به دلیل آن که به شکل متعمدانه اقدام به انتشار فایل‌های صوتی و تصویری از بازجویی‌های نتانیاهو کرده شکایت کنند، زیرا این اقدام را نه یک رفتار سهوی بلکه برنامه ریزی شده و بلند مدت انجام گرفته می‌دانند که بر علیه نخست وزیر سازمان دهی شده و هدف از آن ضربه وارد کردن به حقوق حداقلی یک نخست وزیر می‌باشد.

گفتنی است این فیلم که توسط الکس جیبنی کارگردان دارنده جایزه اسکار تولید شده جنجال بزرگی را در فلسطین اشغالی به وجود آورده و بسیاری از کارشناسان آن را منعکس کننده شخصیت فاسد نتانیاهو توصیف کردند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ