روابط عمومی‌های استان تهران جهت اغنای افکارعمومی برنامه ریزی کنند

اقتصاد ایران: تهران- معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران نقش روابط عمومی‌ها را بسیار مهم و تعیین کننده دانست و گفت: روابط عمومی‌های استان تهران برای اغنای افکار عمومی برنامه ریزی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس جوهری بعد از ظهر سه شنبه در چهارمین نشست مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اداری و اجرایی استان تهران که با حضور محمد صائبی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران و ناظریان، مدیرعامل توزیع برق پایتخت در شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ برگزار شد، ضمن تبریک هفته وحدت و فرا رسیدن میلاد خجسته رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع)، اظهار کرد: تلاش فرهیختگان روابط عمومی که طی سه سال گذشته مجاهدانه در امر اطلاع رسانی قدم‌های مؤثری برداشته اند قابل تقدیر است.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران با بیان اینکه برای موفقیت در هر کاری اولین مؤلفه، شناخت جایگاه و اثرات مربوط به آن مسؤولیت است، گفت: روابط عمومی‌ها جایگاهی فاخر و ویژه در دستگاه‌های اجرایی کشور محسوب می‌شوند و هر چقدر این جایگاه را دقیق‌تر بشناسیم و بشناسانیم و آن ارتقا دهیم، بیشتر می‌توانیم این نقش بی بدیل را به بهترین شکل ایفا کنیم.
جوهری با بیان اینکه سرمایه اجتماعی از موضوعات بسیار مهم و کلان در نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود، افزود: سرمایه اجتماعی نسبت به سایر سرمایه‌ها، اعم از مالی و علمی دارای اولویت و اثرگذاری بیشتری است، چنانکه مقام معظم رهبری نسبت به این موضوع همواره تأکیدات ویژه ای دارند.
وی سرمایه اجتماعی را خمیر مایه و علاج همه مشکلات جامعه دانست و عنوان کرد: روابط عمومی‌ها در حفظ و حراست از این موضوع نقش بی بدیل و بی نظیری دارند و می‌توانند هم در ارتقا و هم در کاهش سرمایه‌های اجتماعی نقش آفرینی کنند.
معاون استاندار تهران با اشاره به اینکه ارتباط مردم با دستگاه‌های دولتی انکار ناپذیر است، بیان کرد: نقش روابط عمومی‌ها با توجه به مراجعاتی که مردم به دستگاه‌ها دارند، تعیین کننده بوده و از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که آنان چشم بینا و گوش شنوای سازمان‌ها هستند و می‌توانند ضعف‌ها و قوت‌ها را شناسایی و در موارد را در نهایت صدق و دقت به دستگاه‌ها منتقل کنند.
جوهری فعالیت در حوزه روابط عمومی‌ها را طاقت فرسا و مجاهدانه دانست و گفت: بهره مندی از عنوان مشاور رؤسا برای روابط عمومی‌ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که نقش روابط عمومی صوری نیست و کلیدی و دقیق می‌باشد.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران برنامه ریزی برای اغنای افکار عمومی را بسیار با اهمیت دانست و بیان کرد: باید توجه داشته باشیم که دکترین دشمن در حوزه تسلط بر افکار عمومی چیده شده است.
رئیس ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به برگزاری پنج عنوان انتخابات برگزار شده طی ماه‌های اخیر، گفت: در این حوزه نقش روابط عمومی‌ها بی نظیر بود چرا که دشمن برنامه ریزی هایی کرده بود تا در دو راهبرد «رقابت» و «مشارکت» سنگ اندازی هایی داشته باشد که خوشبختانه با حضور فعال، مؤثر و پررنگ روابط عمومی‌ها این نقشه خنثی شد و دستگاه‌های دولتی و مردم پای کار آمدند و دیدیم که ارتقای مشارکت در استان تهران رقم خورد.
وی عملکرد موفق برگزاری انتخابات در تراز انقلاب اسلامی را مرهون و نتیجه برنامه ریزی ها و کارهای قرارگاهی دانست و عنوان کرد: انتخابات با کمترین تخلف و در «امنیت» و «سلامت» کامل برگزار و در حوزه جهاد تبیین روابط عمومی‌ها هنرمندانه حاضر شدند و خوب عمل کردند.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران بر ضرورت استفاده از آمار و ارقام مقایسه‌ای و تطبیقی، ثبت و ضبط خدمات، در حوزه اطلاع رسانی و اغنای افکار عمومی تاکید کرد و افزود: خدمات ارزشمند باید در حافظه ملت بمانند و در اختیار آیندگان قرار بگیرند.
جوهری همچنین بر ضرورت شناسایی و انتقال ضعف‌ها و اشکالات توسط روابط عمومی‌ها به مدیران تاکید کرد و گفت: دشمن در صدد است با ایجاد ناامیدی در مردم به اهدافش جامه عمل بپوشاند، لذا از همه عزیزان حوزه روابط عمومی می‌خواهیم در این زمینه هوشیار عمل کنند و از موارد و معضلات به سادگی عبور نکنند تا انشاالله در مسیر نورانی خدمت به مردم، رضایتمندی حداکثری داشته باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ