پروژه مهر مهم‌ترین کار آموزش پرورش است

اقتصاد ایران: بوشهر- فرماندار دیلم پروژه مهر را مهم‌ترین کار آموزش پرورش دانست وگفت: هدف اصلی پروژه مهر خلق مدرسه‌ای شاداب و مهری با نشاط و ماندگار برای دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی سه شنبه شب در نشست شورای آموزش و پرورش با موضوع پروژه مهر و برنامه ریزی پیرامون بازگشایی مدارس، ضمن تبریک هفته وحدت و ابتکار عمل حضرت امام راحل (ره) برای نامگذاری این هفته پر خیرو برکت و نیز تبریک سال تحصیلی جدید مقارن با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بیان کرد: راهبرد ما تعلیم و تربیت، همان سخن رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر تحصیل، تهذیب و ورزش است که سیاست راهبردی آموزش و پرورش نیز بر اساس این سخن خواهد بود.

فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان دیلم پروژه مهر را مهم‌ترین کار آموزش پرورش دانست و ادامه داد: هدف اصلی پروژه مهر خلق مدرسه‌ای شاداب و مهری با نشاط و ماندگار برای دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی است که از این جهت پروژه مهر یکی از مهمترین پروژه‌ها در آغاز سال تحصیلی به‌شمار می‌آید که همت همگانی را می‌طلبد.

اسدی با اشاره به تقارن بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا شکل گرفته است، لذا باید تلاش کنیم آموزش و پرورش خود را با گرامیداشت نام و یاد شهدا گره زده و شروع سال تحصیلی پربار و پرخیرو برکت را با توسل به شهدا رقم بزنیم.

حسین رمضانی مدیریت آموزش و پرورش به آغاز سال تحصیلی، پروژه مهر، و مسائل و مشکلات پیش رو در سال تحصیلی جدید پرداخته و گزارشی از روند ثبت نام دانش آموزان و ساماندهی نیروها بیان کرد و از آمادگی کامل برای بازگشایی مدارس خبر داد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ