امروز در جنگ روایات ها مکلف به تبیین شخصیت پیامبر(ص)هستیم

اقتصاد ایران: گرگان- معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: امروز در جنگ روایات ها مکلف به تبیین شخصیت پیامبر (ص) هستیم و انقلاب اسلامی بر خود می بالد که تاسی از سیره پیامبر دارد.

رضا دیلمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در طول تاریخ اسلام نظام سلطه، جبهه کفر و باطل تلاش می‌کنند از طریق جنگ سخت و جنگ روایت‌ها با زور و تزویر نور پیامبر و اسلام را خاموش کنند.

وی با اشاره به اینکه نور پیامبر هیچگاه خاموش شدنی نیست، افزود: پیامبر چراغ راه هدایت بشریت است، امروز جهان طالب شنیدن فضائل، سلوک رفتاری پیامبر اعظم و اسلام ناب است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه امروز ندای اسلام خواهی و اسلام گرایی در گوشه گوشه این جهان شنیده می‌شود، گفت: اگر در گوشه‌ای از این جهان صدای از تفرقه بلند می‌شود این صدا، صدای شیطانی و استکباری است که به گوش می‌رسد.

وی یادآور شد: امروز مردم مظلوم و مقاوم غزه در جبهه مقاومت با تاسی از سیره نبوی در مقابل ایادی استکباری و رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی ایستادگی می‌کنند که این نشان می‌دهد دانش آموخته مکتب نبوی هستند.

دیلمی اظهار کرد: امروز ضرورت دارد همه کسانی که دلداده مکتب نبوی هستند در تمامی حوزه‌ها چون فرهنگی، اجتماعی، فردی و سیاسی از پیامبر مکرم اسلام پیروی کنند و ابعاد شخصیت ایشان را تبیین کنند.

بیش از ۳۰ عنوان برنامه طی هفته وحدت در گلستان برگزار می‌شود

وی یادآور شد: امروز در جنگ روایات‌ها مکلف به تبیین شخصیت پیامبر مکرم اسلام هستیم و انقلاب اسلامی بر خود می بالد که تاسی از سیره پیامبر دارد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه امسال در ایام هفته وحدت بیش از ۳۰ عنوان برنامه به همت تشکل‌های دینی و انقلابی در سطح استان برگزار می‌شود، گفت: در این ایام بیش از ۸۰ برنامه در قالب محفل انس با قرآن برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این ایام بیش از ۵۰ موکب و ایستگاه صلواتی در استان برپا خواهد شد، افزود: دیدار با خانواده‌های شهدا به ویژه خانواده شهدای اهل سنت تکریم از چهره‌های تقریبی از دیگر برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی محسوب می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ