ترور سایبری اسراییل؛سلاح‌های جدید حزب‌الله وارد می‌شود؟

اقتصاد ایران: رژیم صهیونیستی در عملیات تروریستی سایبری ۲۸۰۰ لبنانی را مجروح و ۹ نفر را به شهادت رساند که این اقدام ناشی از ضربه نظامی و اطلاعاتی بود که در حمله روز اربعین از مقاومت لبنان دریافت کرده بود.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات جنایتکارنه اش در حمله ای تروریستی از طریق هک پیجرهای غیرنظامی 9 لبنانی را به شهادت و بیش از 2800 نفر را زخمی کرد. این حمله را می توان بزرگترین عملیات تروریستی سایبری تاریخ دانست که طی آن هزاران نفر هدف ترورسایبری قرار گرفتند.

تصمیم این حمله خروجی نشست دو روز قبل کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی است که طی آن مقرر شد جبهه شمالی فلسطین اشغالی برای مقابله با حزب الله لبنان تشدید شود.درحالی که در رسانه های رژیم صهیونیستی و برخی رسانه های عربی درخصوص سناریوهای احتمالی مبنی بر عملیات زمینی یا عملیات هوایی گسترده و بانک اهداف احتمالی بحث بود، صهیونیست ها به سبک گروه های تروریستی یک عملیات فراگیر علیه شهروندان و غیرنظامیان لبنانی تدارک دید.

این حمله نتیجه ناکامی رژیم صهیونیستی در عملیات پیش‌دستانه‌ای بود که قرار بود نیروی هوایی اسرائیل با بکارگیری 100 جنگنده توان موشکی مقاومت را برای عملیات اربعین متوقف نماید. این حمله که بعد از حمله نظامی آمریکا به عراق در 2003 بزرگترین عملیات هوایی خاورمیانه محسوب می شد به دلیل عملیات فریب حزب الله ناکام ماند و پایگاه اطلاعات نظامی ارتش رژیم در گالیلوت هدف قرار گرفت و 20 افسر ارشد اطلاعاتی کشته شدند.

علاوه براین اگر در چهارچوب تحولات جبهات هفتگانه با رژیم صهیونیستی هم به این وضعیت توجه داشته باشیم، این حمله پس از عملیات موشکی انصارالله علیه رژیم صهیونیستی با موشک های فراصوتی صورت گرفت که طی آن تل آویو را هدف قرار داد. صهیونیست ها که با تبلیغات گسترده مدعی شده بودند که لایه های دفاع هوایی این رژیم نفوذناپذیر شده به یکباره توسط موشکی از فاصله نزدیک به دو هزا رکیلومتر هدف قرار گرفت. 

اقدام اخیر رژیم صهیونیستی در واقع حمله ای بی سابقه و گسترده علیه کشور لبنان بود و صهیونیست ها به دنبال وارد کردن نبرد به مرحله جدیدی  هستند. رژیم صهیونیستی به دلیل ناتوانی در حمله زمینی ناشی از تضعیف یگان های زرهی و پیاده در نبرد غزه تصمیم به حمله تروریستی و سایبری به شهروندان لبنانی گرفت تا با ایجاد وحشت فراگیر حزب الله را دچار اختلال ادراکی نماید.

رژیم صهیونیستی به دلیل تضعیف توان نیروی زمینی در نبرد با حماس و تضعیف نیروی هوایی در نتیجه حملات مستمر حزب الله به تجهیزات راداری در شمال باردیگر از دریچه حملات تروریستی و ضد امنیتی وارد عمل شده است.  روشن است که با این اقدام اکنون کل منطقه روی لبه ی جنگ قرار گرفته و رژیم صهیونیستی شیپور جنگ را نواخته است.

نکته قابل توجه اینجاست که حزب الله با گذشت 11 ماه از نبرد با رژیم هنوز از سلاح های راهبردی اش رونمایی نکرده و حزب الله در تمام این مدت با پهپادها و موشک های سبک رژیم را هدف قرار داده و سنگین ترین سلاح موشک برکان بوده است.  این اقدام رژیم صهیونیستی برای حزب الله لبنان به معنی تغییر معادله نبرد می باشد و محذوریت پیشین برای مقاومت در نبرد با این رژیم کمرنگ خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ