قهرمانی سه تیم مارلیک رودبار در لیگ برتر فوتسال گیلان

اقتصاد ایران: رشت_ رئیس هیأت فوتبال شهرستان رودبار از قهرمانی سه تیم مارلیک رودبار در لیگ برتر فوتسال گیلان خبر داد و گفت: فوتبال در شهرستان رودبار رونق ویژه ای گرفته است.

محمد بهادیوند چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شهرستان رودبار در بخش‌های مختلف ورزشی به ویژه فوتبال دارای قابلیت‌ها و توانمندی‌های ارزشمندی است که باید به آن پرداخته شود.

رئیس هیأت فوتبال رودبار با اشاره به فعالیت بیش از ۱۵ باشگاه فوتبال در این شهرستان بیان کرد؛ شهرستان رودبار دارای باشگاه‌های فوتبال و مدارس آکادمیک در این حوزه است و استعدادیابی و پرورش استعدادهای ورزشی در دستور کار ما قرار دارد.

بهادیوند چگینی با بیان اینکه استعدادیابی فوتبال در سنین پایه در اولویت قرار دارد، گفت: هیأت فوتبال شهرستان رودبار جهت استعدادیابی روی سنین پایه برنامه ریزی و سرمایه گذاری کرده است.

وی با اشاره به برپایی مسابقات فوتبال در چند نقطه از شهرستان رودبار افزود: فوتبال در رودبار رونق ویژه ای گرفته است و به دوران طلایی فوتبال در شهرستان نزدیک می‌شویم.

رئیس هیأت فوتبال شهرستان رودبار از قهرمانی سه تیم مارلیک رودبار در لیگ برتر فوتسال گیلان خبر داد و اضافه کرد: تیم مارلیک رودبار در سه رده سنی زیر ۱۰ سال، زیر ۱۲ سال و زیر ۱۴ سال در لیگ برتر فوتسال نوجوانان گیلان موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

بهادیوند چگینی با اشاره به به افتخارآفرینی تیم‌های رودباری در لیگ برتر گیلان بیان کرد: درخشش تیم‌های رودبار در گیلان نشان دهنده افق روشن فوتبال این شهرستان در استان و کشور است.

به گفته وی، عنوان آقای گل و بهترین بازیکن هر سه رده سنی زیر ۱۰ سال، زیر ۱۲ سال و زیر ۱۴ سال مسابقات لیگ برتر گیلان از شهرستان رودبار انتخاب شد.

رئیس هیأت فوتبال شهرستان رودبار با اشاره به جزئیات بیشتر مسابقات لیگ برتر فوتسال گیلان بیان کرد: ۳۲ در این مسابقات شرکت کرده بودند که در نهایت تیم مارلیک رودبار در هر سه رده سه موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

بهادیوند چگینی با اشاره به تیم داری رودبار در لیگ دسته سوم کشور اضافه کرد: برخی مشکلات زیرساختی در حوزه ورزش، تیم داری را در سطح ملی سخت کرده است.

وی با انتقاد از عدم تعریف آمبولانس جهت پوشش مسابقات فوتبال و فوتسال در رودبار افزود: ورزش فوتبال هر لحظه آبستن حوادث است و لذا استقرار آمبولانس در مسابقات فوتبال در شهرستان رودبار ضرورت دارد که تاکنون در این بخش کوتاهی شده است.

رئیس هیأت فوتبال شهرستان رودبار با اشاره به برگزاری جام شهدای خورگام بیان کرد: این مسابقات با حضور ۱۶ تیم در بخش خورگام برگزار شد که به فینال این بازی‌ها رسیده و به زودی بازی فینال هم برگزار می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ