پروژه های عمرانی شهریار با ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد

اقتصاد ایران: شهریار- استاندار تهران با سفر نیم روزه به شهریار پروژه های عمرانی این شهرستان را با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری عصر سه شنبه طی سفر به غرب استان تهران در شهریار حاضر شد و در این سفر نیم روزی که به منظور افتتاح چند پروژه بزرگ عمرانی انجام شد، تقی زاده مدیرکل بازرسی استانداری، علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار، حجت الاسلام بجانی امام جمعه صباشهر، غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، کیهان مدیر کل حوزه استاندار، صائبی مشاور و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استاندار، اعضای شورای تأمین شهرستان، جمعی از خانواده معظم شهدا و مسؤولان شهرستان شهریار استاندار تهران را همراهی کردند.

بر اساس این گزارش استاندار تهران و هیئت همراه در این سفر با حضور در شهرستان‌های شهریار، صباشهر و باغستان، تعدادی از پروژه‌های عمرانی از جمله ۳ ورزشگاه، ۳ مدرسه، ساختمان آتش نشانی، درمانگاه، اتاق پایش تصویری (مانیتورینگ) را افتتاح و ۲ پروژه را کلنگ زنی کردند.

استاندار تهران به مقام شامخ شهدای وائین ادای احترام کرد

استاندار تهران در بدور ورود به شهرستان شهریار با حضور در گلزار شهدای وائین با نثار فاتحه و اهدای گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

۲ مدرسه در شهرک وائین شهریار با حضور استاندار تهران به بهره برداری رسید

دومین مقصد استاندار تهران افتتاح دو مدرسه در شهریار بود که طی آن مدرسه ۱۴ کلاسه شهید «محمد آژند» در زمینی به مساحت ۱۸۵۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال و در قطعه سوم شهرک وائین مدرسه ۱۴ کلاسه شهید «سجاد عفتی» در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و در اختیار آموزش و پرورش شهرستان شهریار قرار گرفت.

شایان ذکر است اعتبار صرف شده برای ساخت این مدارس ۷۰۰ میلیارد ریال است که به همت شهرداری شهریار، آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس استان تهران به سرانه آموزشی شهرستان شهریار اضافه و از سال تحصیلی جدید، در اختیار تعلیم و تربیت شهرستان شهریار قرار خواهد گرفت.

افتتاح ساختمان آتش نشانی محمدآباد شهریار

سومین مقصد استاندار تهران استاندار تهران افتتاح ساختمان آتش نشانی محمد آباد شهریار بود.

بر اساس این گزارش این ساختمان با اعتباری بالغ بر ۳۲۰ میلیارد ریال و در زمینی به مساحت ۵۰۰ مترمربع آماده بهره برداری شده است و ماشین آلات و تجهیزات لازم آتش نشانی محمدآباد شهریار نیز توسط شهرداری شهریار خریداری شده است.

افتتاح سالن ورزشی شهید مدافع حرم علی مرادی در صباشهر

استاندار تهران در گام بعدی حضور خود در شهرستان شهریار به صباشهر رفت و سالن ورزشی شهید مدافع حرم «علی مرادی» در صباشهر شهرستان شهریار را افتتاح کرد و به بهره برداری رساند.

شایان ذکر است این سالن ورزشی به همت شهرداری و شورای شهر صباشهر در زمینی به مساحت ۱۶۵۶ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۳۲۰ میلیارد ریال به سرانه ورزشی شهرستان شهریار و شهر صباشهر افزوده شد و از این پس در اختیار مردم این شهرستان جهت انجام فعالیت‌های ورزشی قرار خواهد گرفت.

سالن ورزشی «شهدای خدمت» صباشهر افتتاح شد

استاندار تهران در گام بعدی سالن ورزشی «شهدای خدمت» صباشهر را که به همت شهرداری و شورای این شهر در زمینی به مساحت ۲۳۷۶ و با اعتباری بالغ بر ۴۴۰ میلیارد ریال احداث شده را به بهره برداری رساند.

کلنگ زنی احداث هنرستان خیرساز ۱۶ کلاسه نصیرآباد باغستان

در ادامه سفر استاندار تهران به شهرستان شهریار، اولین کلنگ زنی جهت احداث هنرستان خیرساز ۱۶ کلاسه نصیرآباد باغستان انجام شد.

سومین مدرسه شهرستان شهریار با حضور استاندار تهران افتتاح شد

مدرسه موقوفه «میرزا احمد خان بدر» با حضور استاندار تهران در باغستان افتتاح شد که با افتتاح دو مدرسه در شهریار، تعداد مدارس افتتاح شده به ۳ مدرسه در یک روز رسید،

شایان ذکر است این مدرسه ۱۶ کلاسه در زمینی به مساحت ۳۵۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال احداث شده است.

افتتاح ورزشگاه اتحاد باغستان

آخرین مقصد استاندار تهران افتتاح ورزشگاه اتحاد باغستان بود که با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

شایان ذکر است این ورزشگاه دارای زمین چمن مصنوعی به مساحت ۱۵ هزار مترمربع و با گنجایش ۱۰۰۰ نفری مجهز به رختکن، اتاق داور، مجموعه مدیریت، سرویس بهداشتی، پارکینگ و… می‌باشد.

پروژه‌های عمرانی شهریار با ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد

بر اساس این گزارش روز پرکار استاندار تهران در شهریار با افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی با اعتبار حدود ۲۵۰ میلیارد تومان به پایان رسید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ