زمستان امسال ناترازی گاز خواهیم داشت

اقتصاد ایران: میمه- فرماندار شاهین‌شهر و میمه گفت: زمستان امسال به میزان بیشتری با ناترازی گاز مواجه خواهیم شد اما با همکاری شورای تامین استان تلاش شده است که نیروگاه منتظری به سمت مصرف مازوت حرکت نکند.

سید محمدرضا کاظمی طبا در حاشیه بازگشایی نمایشگاه دارابانو (تولیدات صنایع‌دستی و محصولات غذایی بانوان شاهین شهری) در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در اصفهان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و همچنین آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: در حوزه توانمندسازی بانوان شهرستان شاهین‌شهر و میمه توسط نهادهای مختلف اقدامات قابل‌توجهی از جمله آموزش و راه‌اندازی مرکز توانمندسازی بانوان شاهین شهری به نام باران جهت تقویت بنیه اقتصادی بوده است.

وی افزود: از ابتدای دولت سیزدهم تا هم اکنون تلاش کرده‌ایم با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین‌شهر نمایشگاه تولیدات و محصولات بانوان توانمند، با استعداد و خلاق شاهین شهری را برگزاری نمائیم تا در راستای فروش محصولات تولیدی آنان نیز قدم‌های ویژه‌ای برداشته باشیم.

پرداخت تسهیلات ارزان قیمت برای رونق کسب و کار بانوان

فرماندار شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: با هماهنگی و جلسات متعددی که در توسط معاونت امور بانوان استانداری اصفهان با همکاری بنیاد علوی و برکت صورت گرفت تلاش کردیم در قالب مفاد تبصره ماده ۱۶ و ۱۸ جهت رونق کسب‌وکار این دسته از اقشار جامعه تسهیلات ارزان‌قیمت از سه میلیون تا ۱۵۰ میلیون تومان با بازپرداخت طولانی‌مدت تهیه و توسط بانک‌های عامل پرداخت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه توانمندسازی بانوان نگاه ویژه‌ای به روستا داشتیم تا بتوانیم اقتصاد روستا را به حرکت درآوریم و این مسیر در دولت چهاردهم نیز به قوت خود ادامه خواهد داشت.

امسال ۴۵ هزار دانش‌آموز در شاهین‌شهر و میمه به مدرسه می‌روند

کاظمی طبا با بیان اینکه از ابتدای مهر امسال بیش از ۴۵ هزار دانش‌آموز در ۲۵۰ مدرسه در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه سال تحصیلی جدید خود را آغاز خواهند کرد، گفت: بیش از ۲ هزار کادر آموزشی در سطح این شهرستان فرآیند تعلیم و تربیت را همراه با دانش‌آموز آغاز خواهند کرد.

وی با بیان اینکه تمامی تدابیر لازم جهت بازگشایی مدارس اعم از سرویس مدارس و مسائل ترافیکی و امنیتی در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه دیده است، یادآور شد: در سطح ۵۰ مدرسه با حضور مسئولان نهادهای اجرایی مختلف زنگ مهر به صدا در خواهد آمد.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه خاطرنشان کرد: در مقطع ابتدایی نزدیک به ۲۳ هزار دانش‌آموز خواهیم داشت که از این تعداد نزدیک به سه هزار و ۹۰۰ نفر کلاس‌اولی خواهیم داشت.

زمستان امسال با ناترازی گاز مواجه هستیم

وی از برگزاری اولین جشنواره ملی موسیقی خلاق در شاهین شهر با حضور هنرمندان کشوری و استانی خبرداد و گفت: برای برگزاری هفته دفاع مقدس ۴۳ عنوان برنامه تهیه و تدارک دیده شده است که از این تعداد ۶ برنامه شاخص و بزرگ با رویکرد استانی خواهیم داشت.

کاظمی طبا گفت: در زمستان امسال نسبت به سال گذشته به میزان بیشتری با ناترازی گاز مواجه هستیم و با همکاری شورای تأمین استان اصفهان تلاش کرده‌ایم که نیروگاه شهید منتظری به سمت مصرف مازوت برای تأمین انرژی حرکت نکند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ