شاخص‌های حوزه سلامت در استان بوشهر ارتقا یافت

اقتصاد ایران: بوشهر- رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: طی سال‌های اخیر شاخص‌های حوزه سلامت در استان بوشهر ارتقا یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ملکی‌زاده عصر سه‌شنبه در آئین تقدیر از مدیران و کارکنان برتر دانشگاه افزود: در هر اقدامی که قرار است در حوزه‌ای اجرا شود مؤلفه‌های متعددی وجود دارد اما مهم‌ترین و اساسی‌ترین مؤلفه موفقیت در هر برنامه‌ای، کارآمدی و نیروی انسانی است.

وی تصریح کرد: جشنواره شهید رجایی هرساله توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر به‌عنوان نماد ارزیابی خدمت برگزارشده و به‌صورت جز به‌جز شاخص‌های کمی و کیفی آن بر اساس برنامه‌های عملیاتی دستگاه‌ها ارزیابی می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان داشت: اگر این دانشگاه برای چندمین سال پیاپی به موفقیت دست‌یافته بر اساس جزئی‌ترین شاخص‌ها بوده که این موفقیت نتیجه تلاش‌های تمامی کارکنان دانشگاه است.

توسعه تخت‌های بیمارستانی

وی ضمن تقدیر از تمامی مدیران و کارکنانی که در کسب این موفقیت مشارکت داشته‌اند اظهار داشت: اظهارنظرهای غیراصولی و غیرعلمی در خصوص عملکرد سازمان‌ها در هیچ جایی ارزش نداشته و ارزش و عملکرد دستگاه‌ها تنها با ارزیابی‌های کارشناسانه و علمی قابل استناد است.

ملکی‌زاده گفت: شاخص‌های حوزه سلامت از جمله ارتقای تجهیزات پزشکی، توسعه تخت‌های بیمارستانی، توسعه تخت‌های اورژانس، خانه‌های بهداشت، مراکز خدمات جامع سلامت، تجهیزات پزشکی، افزایش میزان استخدام نیروی انسانی و … همه این‌ها شاخص‌هایی هستند که به‌راحتی قابل ارزیابی و نمره دهی هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: این‌ها به معنای نداشتن کمبود و نقص نیست بلکه نشان از این دارد که در مسیر درستی که در حال حرکت هستیم، قابل قبول بوده و تلاش می‌کنیم مشکلات و موانع موجود را رفع کنیم.

در مسیر درست در حال حرکت هستیم

وی بابیان اینکه در مسیر درست و افقی روشن در حال حرکت هستیم تاکید کرد: تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا مادامی‌که در این جایگاه هستیم، به‌دور از هرگونه حاشیه‌سازی تا لحظه آخر از خدمت به مردم کوتاهی نکنیم.

ملکی‌زاده افزود: در جشنواره شهید رجایی که همه مدیران دستگاه‌های اجرایی حضور داشتند استاندار در گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان، رشد شاخص‌های دانشگاه علوم پزشکی را از مهمترین اقدامات دولت در استان دانست.

وی تصریح کرد: کسب رتبه‌های برتر در جشنواره‌های حوزه فرهنگی و دانشجویی، کسب رتبه دوم حوزه تحقیقات و فناوری دانشگاه در بین دانشگاه‌های هم تیپ، کسب رتبه‌های برتر پژوهشگران دانشگاه در جشنواره رازی و …گوشه‌ای از موفقیت‌های این دانشگاه در سطح ملی است.

آئین گرامیداشت روز کارمند با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، اعضای هیأت رئیسه، مدیران و کارکنان در سالن شهید بهشتی دانشگاه برگزار شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ