دفاع مقدس همچون دریا وسیع و منزه است

اقتصاد ایران: اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: امروز دفاع مقدس بعد از گذشت قریب به نیم قرن از وقوع آن به مدد ایثارگران و ملت شریف ایران همچون دریا وسیع، گسترده، پاک و منزه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل در مراسم افتتاحیه پروژه‌های سپاه حضرت عباس (ع) که با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در حسینیه ثارالله اردبیل برگزار شد، با اشاره به رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس همچون دریا وسیع، گسترده، پاک و منزه است.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق خاطرنشان کرد: این عملیات همچون امواج پرخروش اقیانوس‌ها هیمنه استکبار را در هم شکست.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با گرامیداشت شهامت‌ها، شجاعت‌ها، ایثارگری‌ها و فداکاری‌ها و دلاوری‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس گفت: آرامش، آسایش، اقتدار، عزت و عظمت کنونی را مدیون شهدا هستیم.

سردار محمدی اصل با بیان اینکه دفاع مقدس نبردی ناهمگون و ناهمتراز بود، گفت: رزمندگان ما با تأسی از شهدای کربلا به میدان امدند و نتیجه جنگ نیز در تاریخ ایران جاودانه ماند.

وی با بیان اینکه اردبیل کارنامه درخشانی در تاریخ جنگ ثبت کرده است، تصریح کرد: رزمندگان اردبیل مصداق آیه «انا اعطیناک الکوثر» بوده و استکبارستیز هستند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نقش بسیج در کنترل و مدیریت فتنه اخیر را یادآور شد و بیان کرد: عملکرد سپاه استان اردبیل و مردم این دیار در مهار فتنه ۱۴۰۱ مثال زدنی بود چرا که مردم اردبیل با الگوبرداری از حضرت عباس (ع) ولایتمداری خود را در عمل اثبات کرده و در بحران‌ها، حوادث و بلایا درخشان ظاهر می‌شوند.

سردار محمدی اصل در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح عملکرد سپاه حضرت عباس (ع) در سه سال گذشته پرداخت و گفت: بسیجیان اردبیلی با حضور در میادین مختلف خوش درخشیده و با خدمت به آحاد مردم ضمن محرومیت زدایی در جامعه امیدآفرینی کردند.

وی با بیان اقدامات معاونت مهندسی سپاه حضرت عباس (ع) ادامه داد: احداث بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهرستان اردبیل با پیشرفت ۲۵ درصد، احداث درمانگاه جعفرپور شهرستان گرمی با ۷۵ درصد پیشرفت، آغاز عملیات اجرایی زائرسرای شهید باکری استان اردبیل در خرمشهر ویژه راهیان نور از جمله پروژه‌های عام المنفعه معاونت مهندسی سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل احداث پروژه‌های درون سازمانی معاونت مهندسی سپاه استان اردبیل را از اقدامات شاخص این حوزه برشمرد و افزود: پروژ ه های قرارگاه امام علی (ع) از جمله احداث انبارهای موتورسیکلت، زمین ورزشی پنت بال، پروژه‌های قرارگاه امام حسین (ع) در تیپ مقتدر ۳۷ حضرت عباس (ع) و ناحیه مقاومت شهرستان گرمی از جمله پروژه‌های معاونت مهندسی سپاه حضرت عباس (ع) است.

سردار محمدی اصل میزان پیشرفت پروژه‌های مصوب سازمان بسیج مستضعفین را یادآورشد و بیان کرد: احداث اردوگاه قدس در ناحیه مقاومت شهرستان بیله سوار، و احداث ساختمان‌های حوزه‌ها و پایگاه‌های نواحی در شهرستان‌ها از جمله اقدامات معاونت مهندسی سپاه حضرت عباس (ع) در پروژه‌های مصوب سازمان بسیج است.

وی از احداث پروژه‌های مصوب سپاه پاسداران در استان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: ساخت آسایشگاه سربازان، پارکینگ ماشین آلات سبک و سنگین در شهرستان‌ها و احداث ۱۲ باب سوله، بازسازی حسینیه ثارالله و احداث یادمان شهید گمنام ستاد فرماندهی سپاه استان اردبیل از جمله این پروژه‌ها است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به تشریح اقدامات بسیج سازندگی در سه سال گذشته پرداخت و گفت: پروژه نهضت آبرسانی به ۴۵۴ روستا در مناطق محروم استان اردبیل که ۳۰۱ روستا به بهره برداری رسیده است.

در پایان این مراسم به صورت نمادین و از طریق ارتباط تصویری ۸ پروژه از جمله خانه محرومان، تصفیه آب در شهرستان خلخال، یک واحد مدرسه در روستای شهرستان نیر پروژه مسکن نیایش، ساختمان ناحیه مقاومت شهرستان انگوت افتتاح و پروژه شهید خراسانی و رستوران تالار لاله کلنگ زنی شدند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ