چطور پشتیبانی از UWB در شبکه Find My Device گوگل، کاربر را به سمت هدف هدایت می‌کند؟

اقتصاد ایران: قابلیت Find My Device به‌زودی به UWB مجهز می‌شود تا امکان ردیابی دقیق فراهم شود. این قابلیت چگونه عمل می‌کند؟

گوگل از ماه‌ها قبل در حال کار روی Find My Device و اضافه‌کردن پشتیبانی UWB (ultra-wideband) و AR به آن است. براساس گزارش‌ برخی منابع، بررسی کدهای Find My Device نشان‌دهنده‌ی پشتیبانی این برنامه از UWB است؛ قابلیتی که به ارتقای این شبکه کمک و می‌تواند امکان ردیابی دقیق را فراهم کند.

پشتیبانی Find My Device از UWB می‌تواند به ارتقای شبکه‌ی مذکور برای رقابت سرویس Find MY اپل کمک و امکان ردیابی دقیق را فراهم کند. علاوه‌بر‌این، گوگل روی افزودن پشتیبانی از ARCore به این سرویس نیز کار می‌کند. اگرچه هنوز جزئیات زیادی از این قابلیت منتشر نشده، احتمالاً می‌تواند جهت‌های AR باشند که شما را به جایی هدایت کنند که tracker قرار دارد؛ دقیقاً مشابه قابلیتی که هنگام استفاده از گلکسی اسمارت تگ ۲ با شبکه SmartThings وجود دارد.

مقاله‌های مرتبط
  • گوشی اندرویدی خود را چگونه از طریق Google Find My Device پیدا کنیم
  • اپلیکیشن Find My Device گوگل به رکورد ۵۰۰ میلیون دانلود در پلی‌استور رسید

اکنون در آخرین نسخه از برنامه‌ی Find My Device (نسخه‌ی 3.1.148)، رشته‌کدهای بیشتری مربوط به این ویژگی‌ها کشف شده که به‌شرح زیر است:

<string name="compass_view_back">The device is behind you</string> <string name="compass_view_front">Use the compass to find the device.</string> <string name="compass_view_left">Turn left</string> <string name="compass_view_right">Turn right</string>

این کدها شامل دستورهای مختلفی مانند «دستگاه پشت‌سر شماست» و «از قطب‌نما برای پیداکردن دستگاه استفاده کنید» است. علاوه‌بر‌این، به جهت‌هایی مانند «به چپ بچرخید» و «به راست بچرخید» اشاره می‌کند. احتمالاً این جهت‌ها با استفاده از پشتیبانی ARCore به Find My Device اضافه می‌شود.

ویژگی‌های ذکرشده هنوز در برنامه‌ی Find My Device فعال نیستند و تضمینی وجود ندارد که این ویژگی‌ها منتشر شوند. با‌این‌حال، باید منتظر ماند و دید که آیا گوگل این قابلیت‌ها را به سرویس خود اضافه می‌کند یا خیر.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ