وحدت همان ریسمان الهی برای تقویت اسلام است

اقتصاد ایران: گرگان- استاندار گلستان گفت: طبق آیات قرآن کریم وحدت بین مسلمانان باعث اقتدار و عزت آنها شده و همان ریسمان الهی است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه عصر سه شنبه در همایش وحدت و پیشرفت در سرزمین برادری که در شهرستان گنبدکاووس برگزار شد اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سال ۹۵ طی دیداری که با برگزارکنندگان اجلاسیه چهار هزار شهید استان گلستان داشتند فرمودند استان گلستان به لحاظ نیروی انسانی و مردمی جز منطقه ممتاز کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: ایشان در ادامه فرمودند همزیستی مطلوب و مؤثری در بین اقوام گلستان وجود دارد که این موضوع بسیار چشمگیر است و مردم این منطقه در حفظ این همزیستی بسیار کوشا هستند.

استاندار گلستان گفت: باید توجه داشته باشیم هر کجایی که اتحاد و انسجام در بین اقوام و مذاهب بیشتر و پر رنگ تر باشد دشمن هم بیشتر برای از بین بردن آن توطئه می‌کند.

وی وحدت را نعمتی با ارزشی دانست و اظهار کرد: به کارگیری اقوام و مذاهب مختلف از تأکیدات شهید جمهور بود و در سفرهای استانی خود به گلستان با علما شیعه و سنی دیدار داشتند.

زنگانه اظهار کرد: اسناد بالادستی تاکید بر حفظ وحدت و همبستگی و تاکید در پیشرفت و آبادانی در مناطق قومی و مذاهب دارد برای اینکه بتوانیم وحدت و پیشرفت را همراه با عدالت حاکم کنیم.

وی یادآور شد: در توصیه‌های امام خمینی، مقام معظم رهبری، شهید جمهور و رئیس جمهور چهاردهم آمده است که همه ما باید توجه ویژه ای به وحدت داشته باشیم. وحدت گفتمانی پیشرفت عملی میدانی راهبرد اصلی نظام و الگو ارائه شده در پیش رو ما است.

استاندار گلستان گفت: اگر وحدت در بین مردم باشد امکان پیشرفت علمی، عملی و میدانی وجود خواهد داشت و اگر وحدت نباشد این پیشرفت تحقق پیدا نخواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: طبق آیات قرآن کریم اگر وحدت در بین مردم نباشد دچار سستی و از بین رفتن اقتدار آنها می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ