شهیدان از پشتوانه های بزرگ ملت ایران هستند

اقتصاد ایران: بابل - جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر بزرگداشت مقام شهیدان گفت: ملت ایران پشتوانه های بزرگی همچون شهیدان دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی فدوی عصر سه شنبه در مراسم یادواره شهدا و سرداران والامقام شهید بابل با گرامیداشت هفته وحدت، وحدت را خواست همگان دانست و گفت: ملت ایران پشتوانه‌های بزرگی نظیر اسلامی، ائمه اطهار، امام حسین (ع)، امام زمان (عج) و شهدای گرانقدار دارد و این پشتوانه ما را تا بهشت می‌برد.

وی با بیان اینکه دائم شهدا بزرگی خود را به رخ ما می کشند، گفت: شهدا به فوز بزرگ نائل شدند و ما نیز می‌توانیم این روال را در پیش بگیریم.

وی با اظهار اینکه هر روز عوامل شیطان افزوده می‌شود، تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی جوانان ما در دهه ۹۰ بهتر از دهه ۶۰ عمل کردند و جوانان دهه نودی عظمت و بزرگی آفریدند.

سردار فدوی با عنوان اینکه هیچگاه حزب شیطان پیروز نیست، گفت: به برکت نهضت بزرگ حضرت امام راحل که دل‌ها را بیدار کرد و انسان باید پیرو امام باشد و نظر علی حده نداشته باشند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: همه ملت ایران نشان دادند که پیرو ولایت و رهبری هستند و شهدا می‌توانند ما را به سرمنزل مقصود برسانند.

وی با اشاره به فتنه بزرگ دو سال گذشته گفت: دشمن فکر می‌کرد در این جنگ می‌تواند غالب شوند زیرا تصور می‌کردند ابزار جنگ نظیر رسانه و فضای مجازی در دست آنان است اما با حضور و به میدان آمدن مردم، دشمن با شکست مفتضحانه ای روبرو شدند.

سردار فدوی با بیان اینکه عظمت و بزرگی را از شهدا یاد گرفتیم، گفت: بیشترین فراوانی شهدا در بین علما و روحانیان است و مردم بابل ۱۰۱ شهید جاوید الاثر نیز تقدیم کرده اند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران با اظهار اینکه بزرگداشت مقام شهیدان رسالت مهم به شمار می‌رود، گفت: مراسم‌های شهدا برای این است که ما نیز عاقبت به خیر شویم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ