ناترازی‌ها با تکیه بر مردم حل می‌شود

اقتصاد ایران: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه هیچ مانعی پیش روی نیست همه موانع قابل برداشتن هستند،گفت: بعضی از ناترازی‌هایی که در کشور بوجود آمده را می‌توان با تکیه بر مردم حل کرد.

- اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولین رویداد ملی جهادگران و الگوهای موفق کسب و کار بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در مجتمع فرهنگی 13 آبان برگزار شد.

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج در این رویداد اظهار داشت: ملت ایران به یک موفقیت بسیار بزرگی در دوران دفاع مقدس دست یافت. دستاوردهای امروز ما در حوزه های مختلف ناشی از شعار می توانیم بود که در سایه تفکر علوی و عاشورایی ملت ایران در میدان نبرد شکل گرفته بود.

وی افزود: رهبر انقلاب اسلامی در دیدارهایی که در هفته‌های دفاع مقدس با پیشکسوتان و رزمندگان و نسل جوان دارند می‌فرمایند این الگو باید در سایر صحنه‌ها مورد استفاده و بهره گیری قرار بگیرد تا بتوانیم مسائل را حل کنیم.

روحیه مقاومت فقط از دل دفاع مردم‌پایه بیرون می‌آید

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که حرکت عمومی که ملت ایران در دوره دفاع مقدس در دفاع شکل داد دفاع مردم پایه بود، افزود: الان که دوره جهاد اقتصادی است و مسئله اصلی کشور اقتصاد است باید تمام ظرفیت‌های مردمی پای کار بیاید بر همین اساس ظرفیت‌های سپاه و بسیج تمام قد آماده ورود به میدان در عرصه‌ مسائل و نیازهای اقتصادی کشور هست

سردار سلیمانی گفت: این دفاع مردم پایه یک الگویی برای همه است که خیلی زمان نیاز دارد تا جهان بتواند به ظرفیت‌های آن پی ببرد. خود آمریکایی‌ها در موسسات مطالعاتی خود گفتند اگر همه ابزارها و مولفه‌های پیروزی را داشته باشید ولی مولفه مقاومت را نداشته باشید پیروزی امکان‌پذیر نیست؛ آنها الان دارند این حرف‌ها را می‌زنند.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های کشور ظرفیت‌های کم نظیری است که باید مورد استفاده قرار بگیرد گفت: سازماندهی بسیج مستضعفین در همه عرصه‌ها و موضوعات یک سازماندهی کامل است، حتی اگه لازم باشد سازماندهی تکامل پیدا کند باز هم این ظرفیت موجود است.

ناترازی‌ها  با تکیه بر مردم حل می‌شود

رئیس سازمان بسیج گفت: همه دست به دست همه دهیم و از همه ظرفیت های نظام و کشور استفاده حداکثری کنیم چرا که هیچ مانعی پیش روی نیست همه موانع قابل برداشتن هستند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ مانعی در کشور وجود ندارد افزود: نه ما مشکل نقدینگی داریم نه مشکل دانش داریم نه مشکل نیروی انسانی داریم نه مشکل جغرافیایی داریم؛ هیچ مشکلی نداریم بعضی از ناترازی‌هایی که در کشور بوجود آمده را می‌توان با تکیه بر مردم حل کرد.

سردار سلیمانی اظهار کرد: ناترازی برق را با تکیه بر نیروگاه های خورشیدی به سرعت می توان برطرف کرد؛ در سراسر کشور امکان نصب این مولدهای انرژی وجود دارد و دانش آن نیز بومی شده است.

استفاده از دانش و هوش مصنوعی برای توسعه کسب و کارهای خرد و خانگی

در ادامه سردار سرتیپ دوم پاسدار «غلامرضا حسن‌پور» مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور اظهار داشت: گروه‌های جهادی بسیج اصناف در کشور گسترش یافته‌اند به نحوی که اکنون هزار گروه جهادی فعال داریم؛ گروه‌هایی که وظیفه آن‌ها انجام کارهای فنی و تخصصی برای مردم مناطق محروم است.

وی افزود: گروه‌های جهادی در راهپیمایی اربعین هم حضور داشتند و خدمات فنی و تخصصی خود را علاوه بر زائران ایرانی به برخی مردم عراق هم که نیازمند این خدمات بودند، ارائه می‌کردند.

مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور به برنامه این سازمان برای افزایش گروه‌های جهادی به هشت هزار گروه اشاره و عنوان کرد: تعداد این گروه‌ها به تعداد اتحادیه‌های صنفی کشور افزایش خواهد یافت و در کنار این فعالیت‌ها نگاهی هم به ایجاد اشتغال خواهند داشت.

وی درباره راه‌اندازی اتحادیه بین‌المللی تجار امین و گروه‌های بازیاب، گفت: باید اندیشکده خاص گروه‌های جهادی و فعالان اقتصادی داشته باشیم تا با استفاده از دانش و هوش مصنوعی، کسب و کارهای خرد و خانگی را توسعه دهیم.

سردار حسن‌پور به تخریب بسیاری از مناطق غزه توسط صهیونیست‌های جنایتکار نیز اشاره و خاطرنشان کرد: اگر شرایط لازم فراهم شد، هزار گروه جهادی بسیج اصناف آمادگی دارند که به مردم غزه در بازسازی مناطق آسیب‌دیده از جنایات ارتش رژیم صهیونیستی کمک کنند.

در پایان کارآفرینان برتر بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور تجلیل شدند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ